dinsdag 24 maart 2020

leuke workshop

Op 28 februari volgde ik bij creatief centrum Inside Out te Zwolle, een hele leuke workshop, gelli plate, gegeven door Margriet van Tilborg Reitsema. We hebben hard gewerkt en veel geleerd te veel om hier op te noemen.
Ik heb wat afdrukjes die ik minder geslaagd vond, in reepjes gesneden en daar een kaart mee gemaakt
De vlinder was niet helemaal gelukt, ik had het ondergrond papiertje van Daphne "gepikt" oh wat waren we nog heerlijk onwetend van alle narigheid, bezig, toen ze weg ging zei ze nog: dat was leuk mam, gaan we vaker doen (ze was deze keer bij mij ipv ik bij haar wat we altijd deden).
En nu brengt ze boodschappen en blijft 2 meter van de buitendeur staan. Gelukkig kunnen we dan wel even kletsen, maar niet meer "kletselen". Maar er zullen vast wel weer betere tijden komen.
Enfin, de vlinder was niet helemaal gelukt en ik had geen bijpassend papiertje meer. Ik heb hem een beetje bijgetekend van een viltstift en zie hier, heel goed te gebruiken. Eigenlijk best en beetje symbolisch die vlinder, je zou er bij bij zetten: "One day I'll fly away".
Ik ben heel blij dat ik zo'n leuke hobby heb, heb me nog niet verveeld. Lezen lukt niet zo in deze tijd.
Heel veel liefs en blijf gezond allemaal


.

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige vlinder op je mooie kaart Marja. Leuk om zo "minder geslaagde" gelli-plate afdrukjes te gebruiken. Het zijn inderdaad bizarre tijden, gelukkig hebben we onze hobby.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat goed mam, dat je het afgemaakt hebt, het is echt een prachtige kaart.
Ik vind de achtergrond zo mooi.
Je moet misschien nog wel even vermelden dat je de strookjes bewust schreef hebt geplakt, anders denken "ze" misschien dat je dronken was, whahahaaa.
De kleur van de vlinder is zó mooi bij deze kaart, goeie keus gemaakt uit mijn papiertjes.
Was zeker leuk, ik kijk enorm uit naar de dag dat ik weer bij je mag komen kletselen!!😘

GerJanne zei

Hahaha die Daphne... zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, hihihi.. Ik vind je kaart heel mooi en die achtergrond is super! De vlinder is de blikvanger, dus die schuine stroken had ik niet eens gezien!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Heel mooi zeg dit kaartje, prachtig effect die oneven stroken op d e achtrrgrond,
De vlinder vind ik zo prachtig echt een blikvanger op de kaart....
Ja die C heeft ons flink te pakken, gelukkig zijn wij nog gezond, maar inderdaad de contacten met de kinderen kan alleen via social media en dat is best jammer...
Veel sterkte en knutselplezier!
Liefs Martha