donderdag 20 februari 2020

Kerstkaart nr????

Geen idee hoe veel ik er al heb voor dit jaar, dat moet ik nog even nakijken maar deze heb ik vorige week ook gemaakt om er weer een beetje "in" te komen. Als het lekker gaat kan je wel aan de gang blijven tenminste ik wel.
Ik heb het idee bij iemand gezien, weet niet meer bij wie dus als je denkt:" Hé dat is een ontwerp van mij" en je wilt dat ik het nog vermeld, laat het dan even weten.
Ik zet hem ook weer naar 52weekstochristmas, zo leuk om weer mee te doen.
De foto is niet zo heel erg goed, ik moet in mijn nieuwe huisje nog een goed plekje vinden om te fotograferen.
Vandaag een spannende dag, mijn man wordt geopereerd aan een niersteen, ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Groetjes

12 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Heel leuk kaartje Marja met die lieve ruitje.
Ja foto's maken in een nieuw huis moet je echt uitvinden!!
Wij hebben nog wel verschillende plekken in huis, bij verschillende weer soorten..hahaha.
Heel veel beterschap voor je man, beste vandaag, dat wachten is altijd zo naar.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Leuk gedaan Marja....en ik geloof best dat je even je ''plekje'' moet vinden in je nieuwe huisje!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

heel leuk zo met het ruitje en de strass steentjes, dat plekje vinden in een nieuw huis is lastig maar dat gaat vast lukken. Heel veel beterschap voor je man.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Leuk kaartje, Marja. Altijd lekker als je weer een beetje op dreef raakt met kaarten maken, ik kan soms ook helemaal in een flow zitten.
Sterkte met en voor je man!
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Een heel leuke kaart, mooi met die ruitjes ! Sterkte vandaag en spoedig beterschap voor je man ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Zie deze week veel ruitjes voor bij komen! Ik vind dat mooi kerstpapier!Je kaartje is ook een echte klassieker! Ik vind hem prachtig!Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

De operatie zal nu wel achter de rug zijn en hopelijk is alles goed gegaan. Een voorspoedig herstel gewenst voor je man. Je maakte een mooie kerstkaart, leuk met dat geruite papier achter de kerstboom Marja.
Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Nancy Soetaert zei

hopelijk is alles goed verlopen met je man!
mooie kerstkaart, tof dessinpapier!
Fijne avond
Nancy 52WTC

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje is dit Marja...prachtig met dat ruitjespapier...
en beterschap met je man, hopelijk is de operatie meegevallen...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Ik raak ook altijd de tel kwijt als we even bezig zijn.
Ik hoop dat Ed het goed doorstaan heeft, de operatie! Altijd spannend!

Angelique zei

Mooie, elegante kerstkaart met het Burberry-ruitje erachter. Mooie Z-fold kaartjes, zeker die met de cactus. Ik geloof graag dat het soms nog even zoeken is maar fijn om weer lekker aan de slag te gaan.
Ik hoop dat Ed z'n operatie goed is gegaan.
lieve groetjes Angelique

marian zei

Heel mooi gedaan om de kerstboom van hetzelfde papier te maken als de achtergrond. Mooie kaart hoor. En veel beterschap voor je man.
Groetjes van Marian.