woensdag 22 januari 2020

Hobbykamer

Er werd gevraagd door een paar mensen om foto's van onze hobbykamer, ja, onze want we moeten nu samen de ruimte gaan gebruiken. Dat zal af en toe niet meevallen want in ons oude huis had ik een grote zolderruimte voor mezelf en Ed een kamer.
We hebben al best veel weg gedaan maar niet genoeg denk ik. We zien wel.
Nu de foto's, let op, ik heb alleen nog maar uitgepakt en het het en der neergelegd, het moet allemaal nog geordend worden. Zal nog wel even duren, we moeten eerst aan de gang in de leefruimte, als dat opgeruimd en goed ingericht is kunnen we een beetje bij komen. We genieten nu ook wel hoor, Ed is iedere keer verrast dat hij koffie op bed krijgt en ik vind het leuk dat het maar een paar stappen is van de keuken naar de slaapkamer.
Fijne avond nog, ik ga zo maar bed, morgen weer een drukke dag.
Groetjes

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat leuk Marja dat je meteen even laat zien waar je bezig bent. Ik ben trouwens bang dat er voor Ed maar een klein hoekje overblijft...hihihi...

Daphne zei

Hier zit nog wel wat werk in mam, maar ik denk dat het handig is als je eerst weer eens gaat zitten en een kaart gaat maken, pas dan zul je er achter komen waar je iets wil opruimen..... maar je zegt het al, het zal nog wel even duren voordat het allemaal "goed" ligt.
Het is wel een mooie ruimte hoor, hier ga je zoveel plezier hebben en.... zo gezellig dichtbij, niks niet meer helemaal op zolder😊

Annerieke zei

Wat goed iets van je te horen Marja. Zo fijn dat jullie over zijn, er echt je thuis van maken en alles een plekje geven heeft nog wel even tijd nodig denk ik. Nu eerst gewoon genieten van het er zijn toch? Dit is trouwens een mooie ruimte. Veel succes verder hoor.

Joanne kramer zei

jullie vinden vast voor alles wel een plek. heerlijk genieten! groetjes Joanne

Angelique zei

Ik loop een beetje achter maar ik ben blij om te lezen dat jullie nu volledig verhuisd zijn en dat alles vrij goed is verlopen. Het zal even wennen zijn om je hobbyruimte te delen maar dat komt vast wel in orde.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh maar dat gaat vast gezellig worden op deze mooie kamer. En een hobbyruimte mag een beetje "rommelig" zijn toch. Dat vind ik het voordeel, deur dicht en niemand die het ziet en de woonkamer blijft aan kant hihi. Jullie zitten hier strakjes misschien wel het meest samen..LOL. veel plezier en geluk op jullie nieuwe stekkie.
Lieve groetjes Miranda