dinsdag 21 januari 2020

En we zijn "over".

Ja, gisteren eindelijk verhuisd en wat een bof met het weer. We hadden goede verhuizers die de grote stukken hebben gedaan. Nu heb ik eindelijk wat dozen hobby uit kunnen pakken. Onze oudste dochter kwam eten brengen dus daar hoefden we niets aan te doen, lekker en makkelijk en vandaag kwam Daphne toch even helpen, dat was leuk we hadden opeens een idee om twee IKEA Billy's om te ruilen van keuken naar hobbykamertje mijn man schoot bijna in de stress bij het idee maar hij mocht van ons niks meer zeggen, toen is hij maar naar het andere huis gegaan om daar  wat te doen 😄.
Wij twee deuren eruit gehaald en één deur weer in een smalle Billy gezet, ging heel goed, echt team work. We waren erg tevreden. Op de onderste  plank heb ik iets anders neergezet en we doen er nog een plankje bij. Zo gaan we iedere dag een stapje verder en doen het rustig aan.
 We zullen vast weer lekker

slapen straks
Groetjes

5 opmerkingen:

Sarah zei

Ik ben blij dat jullie veel hulp kregen, nu kan het opbouwen en herinrichten beginnen. Tegen de lente zit je helemaal op je gemak. X

GerJanne zei

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is! En ik ben natuurlijk benieuwd naar je hobbykamertje. Als het ingericht is, maak je dan een foto voor ons?

Daphne zei

Ja mam, beter, deze kaart, véél beter!!
Gelukkig liet papa zich uiteindelijk weg sturen, inrichten is echt een vrouwen ding, die hebben daar veel meer kijk op!!
Het is zo'n gezellig huisje, ik zou er zo zelf gaan wonen!
Met wat Sarah zegt, rustig aan doorgaan, tegen de tijd dat jullie op de camping kunnen opbouwen is het huis klaar.
En..... Ik kan niet wachten totdat de hobby plek klaar is, maar vergeet niet, neem af en toe een foto, dan kun je straks het eind resultaat laten zien, maar ook de stappen daar naar toe (dus nu nog wat foto's nemen van de rommel😉)
Succes vandaag!!

Joanne kramer zei

Wat heerlijk dat jullie over zijn!
Succes nog met alles een plekje geven en geniet van jullie mooie woning!
groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat fijn dat jullie sonder al teveel strubbelingetjes over zijn en heerlijk alles herinrichten!
Inderdaad zou leuk zijn als je wat foto's zou maken!
Veel succes verders!
Liefs Martha