donderdag 18 april 2019

Weer een met hetzelfde idee.

Omdat ik al een paar dagen niet in orde ben kan ik gelukkig uit mijn voorraad nog een kerstkaart toveren. Het wordt wel een beetje saai want het is er weer een met hetzelfde ontwerp, ik hoop volgende week met iets anders te komen.
Afgelopen zondag heb ik genoten op het Art Specially event. Ik heb het volgehouden van ongeveer 11 uur tot 16.00 uur en dat is heel wat voor mij. Twee workshops gedaan, en bij de stand van Pascale Tichelaar en een bij???  daar heb ik drie ATC's gemaakt.
Jammer
Jammer genoeg ben ik geen bekenden tegengekomen, op Willy en Yvonne na dan maar dat was niet zo moeilijk, die gaven een workshop. Ik heb nog wel uitgekeken naar GerJanne en Nelleke want die had ik al eens in het echt meegemaakt maar ook hen heb ik niet gezien. Ik heb aardig wat dingetjes kunnen kopen zo jammer dat ik ziek werd, ik had graag met Daphne wat geƫxperimenteerd gisteren maar moest het afzeggen. Ik heb last van hooikoorts en ik denk dat ik een griepje onder de leden heb. Voel me nog wat belabberd maar gelukkig beter dan gisteren.
De kaart link ik weer naar 52 weeks to christmas.
Groetjes en mooie paasdagen gewenst.

11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Dit kerstkaartje vinden we ook leuk om te zien hoor...
Jammer dat je je niet zo fit voelt, beterschap toegewenst.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Je kerstkaart is heel mooi Marja ! Wat jammer dat je ziek bent, ik wens je spoedig beterschap. Ik heb Gerjanne en Nelleke wel gezien, we waren rond 15 u met een groep samengekomen in de zaal van het restaurant (paar banken bijeen gezet). Misschien kan je er volgend jaar ook bij zijn. Nog fijne Paasdagen en rust goed uit. Enny

Martha zei

Hoi hoi Marja
Deze cirkelkerstkaart vind ik ook weer erg mooi!
Jammer dat je ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit heb een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan en ben zo duizelig geweest en misselijk, maar gelukkig gaat het nu wat beter er staan 3 dagen voor zei de huisarts dus morgen zal ik weer opgeknapt zijn ,hoop ik
Beterschap voor jou!
Liefs Martha

Rosina zei

Je kerstkaartje is heel mooi gemaakt Marja...fijn dat je nog een voorraadje heb
Vervelend dat je bent overvallen door de griep...hopelijk blijft het niet te lang hangen...In ieder geval beterschap en ondanks dat toch hele fijne paasdagen...

Groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ojee, hopelijk ben je met pasen weer fit Marja. Het belooft mooi weer te worden. Je kaart vind ik leuk gemaakt met die cirkels. Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Mooie kaart, Marja. Vervelend dat je niet lekker bent. Ik werd ook ziek van het weekend, heb op zaterdag gelukkig nog van Art Specially kunnen genieten.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

weer een prachtige kaart met al die cirkels!
hopelijk ben je snel beter!
Groetjes
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Mooie kaart Marja! EN zeker jammer dat we elkaar zijn misgelopen. Hadden we toch even af moeten spreken! EN ik hoop dat je snel weer opknapt. Lekker naar buiten, genieten van het weer, of is dat nu juist niet goed met de hooikoorts? Bij mij begint het altijd eind mei....
Je kaart is mooi en erg leuk met die cirkels!

Joanne kramer zei

Fijn dat je zo hebt genoten.
Leuke kaart is dit. Beterschap! groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje is het zo
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Seo zei

Erg mooi kaartje heb je gemaakt!