zaterdag 13 april 2019

Voor schoonzoon.

Zoals ik al in mijn vorige bericht schreef is onze schoonzoon geboren op de 2e of 3e verjaardag van zijn zus dus voor hem moest ik natuurlijk ook een kaart maken.
Het is hetzelfde ontwerp als mijn laatste kerstkaart, eigenlijk had ik deze eerst gemaakt en bedacht dat het idee ook leuk zou zijn voor een kerstkaart.
Soms krijg ik te veel informatie en zie dan door de bomen het bos niet meer en is het makkelijk als ik kan voort borduren op iets wat ik al gedaan heb. Ik werd verliefd op dit papier van de Action en nu denk ik dat het zelfs ook mooi zou zijn voor een kerstkaart. Dat komt nog wel een keer.
Morgen beurs (schreef ik al) dus nu ga ik mijn spaarpot openmaken (ha, ha.)
Groetjes

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik kocht dit actionblok ook, heel mooie feestelijke papiertjes!
En ik schreef het al denk ik, met cirkels op je kaart vind ik het altijd toppie!
Nancy

Nancy Soetaert zei

Veel plezier in Nijkerk, misschie komen we mekaar wel tegen?

Daphne zei

En hij heeft hem nog steeds niet, grrr, we hebben gewoon mooi weer nodig!!
Het papier is echt mooi, ik ben verliefd.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Ook deze vind ik SUPER leuk gemaakt cirkels kan immers altijd!
Fijne beurs!
Liefs Martha

GerJanne zei

Nou Marja, ik heb je helemaal niet gezien vandaag! Dat is toch wel bijzonder, want het was wel druk, maar niet zo dat je elkaar zou missen. Ik ben veel mensen toevallig tegen het lijf gelopen. Nou ja, andere keer weer! Je kaartje is erg leuk!