maandag 15 januari 2018

Het kwam er niet meer van.

Schreef ik bij mijn  post van 9 januari dat ik de volgende dag de kaart voor de challenge van knutsels en kadootjes zou posten, gebeurde dat helemaal niet. Er kwam, natuurlijk, van alles tussen en 's avonds heb ik vaak geen zin meer om nog achter de computer te gaan.
Maar, oké hier komt hij dan. De challenge was "bingo" en ik koos voor de kleuren rood, oranje en wit omdat ik die van GerJanne zo leuk vond, zo lekker fris. Ook deze kaart ging met mij aan de wandel, hij werd heel anders dan ik in mijn gedachten had  maar dat mag de pret niet drukken.
Zaterdag ben ik met Daphne in de weer geweest met een waterval kaart. Zo leuk om te doen, hij is nog niet af, ga ik vanmiddag doen en dan zien jullie hem vanzelf weer verschijnen. We hadden het idee van Martha op haar post van 12 januari staat een hele duidelijke beschrijving, ach dat moet ik helemaal nog niet schrijven, ik zal eerst de kaart plaatsen.
Groetjes maar weer.

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een super vrolijke kaart! groetjes Joanne

Wies zei

Leuke vrolijke kaart met viooltjes.
Groetjes, Wies

Annerieke zei

Wat een mooie fleurige kaart Marja! Ik vind het niet erg hoor, als je alvast iets verklapt, kan ik er naar uitkijken ;-).

GerJanne zei

Gelukkig is de challenge nog lang niet afgelopen! En je kaart is echt super gaaf! Prachtig hoe anders dan mijn kaartjes in dezelfde kleurencombi! Zo zie je maar weer dat je heel andere effecten krijgt...Die van jou vind ik liever dan de mijne. Waarschijnlijk door de mooie bloemen en het fijne stempelwerk. Dank je wel voor het meedoen bij K&K en je weet dat je twee keer mag meedoen, he? ;-)

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaartje is het geworden, ik hou van de kleuren. Bedankt voor het mee doen bij knutsels en kadootjes. Groetjes Ingrid

Creatiels zei

mooie kaart, fijn dat je bij een bingo kaart je kleurjtes zelf mag kiezen. heel anders dan bij GerJanne,
groetjes
Els

Monique zei

Wat een prachtige kaart is dit, zo fleurig!! En lekkere felle kleuren. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Liefs Monique

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een heerlijke vrolijke kaart is dit echt mooi gemaakt!
Ah ja ik as het al bij Daphne dat jullie watervalkaartjes gelukt zijn, ben echt benieuwd naar het resultaat!
Liefs Martha

Daphne zei

Gewaagde kleuren mam, maar wel héél mooi.
Leuk dat je nu eindelijk eens meedoet met meer challenges

Anneke zei

Mooi dat rijtje viooltjes!
Herkenbaar hoor, mijn kaarten gaan ook vaak met mij aan de wandel :)