maandag 14 augustus 2017

niet veel gebruikt maar nu....

Heel graag wilde ik de beautiful you stempelset van SU hebben. Ik heb  lang over de aanschaf nagedacht en uiteindelijk toch besloten ze te kopen. Daarna heb ik er echter weinig gebruik van gemaakt, zo jammer. Ik heb ze wel meegenomen  naar de camping, gelukkig maar, want opeens kreeg ik "de geest" (zou mijn vader gezegd hebben).
voor Rosina rosina-scrapcards.blogspot.nl die een zware operatie achter de rug heeft, was de tekst zowel als het plaatje heel toepasselijk. De achtergrond had ik in mijn map met gelli prints zitten, ik hou erg van die kleur en was blij dat ik hem eindelijk kon gebruiken. Hier komtie. ...
ik hoop dat ze   hem leuk  vond. 
Groetjes Marja 

11 opmerkingen:

Diny zei

Ik weet zeker dat Rosina deze kaart prachtig vindt Marja. Ik ga binnenkort weer even bij haar langs en dan zie ik hem in het echt!
Groetjes Diny

Monique zei

Hij is prachtig Marja. Ik vind dit ook e en bijzonder mooie set. Gelukkig dat je hem bij je hebt ;-)
Lieve groetjes, Monique

Rosina zei

Het is een schitterend kaartje Marja...inderdaad met een super gave stempel en zeker de tekst is prachtig..Ik vind het zo lief dat je deze speciaal voor mij gemaakt hebt...en zeker de bemoedigde woordjes erin, doen ons zoveel goed...
het gaat stilletjes de betere kant op...nog wel wat met ups en downs...maar ben nu toch weer jullie blogjes aan het bewonderen...en ga proberen deze week een kaartje te maken...

lieve groetjes
Rosina

GerJanne zei

Hoi Marja,
Het s een heel mooi kaartje!
Prachtige kleuren en die stempel is ook heel gaaf. Ik lees al dat Rosina de kaart ook prachtig vindt. En daar die je het voor.
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Prachtige kaart, hele mooie achtergrond en mooie kleuren. De tekst past goed bij het plaatje en de situatie.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

De kleur is inderdaad heel mooi mam.
En die stempel, prachtig!!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
echt een mooi stijlvol passent kaartje heb je voor Rosina gemaakt!
Liefs van martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, wat een mooie kaart met mooie tekst heb je voor Rosina gemaakt. Ik ben weg van je zelfgemaakte achtergrond en de kleurencombinatie is inderdaad schitterend. Een set om inderdaad vaak te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

marenmat zei

Het is idd een erg mooie kaart geworden. Een prachtige stempel!

Groetjes Marlies

Anneke zei

Heel mooie tekst, kan tellen als oppepper zo'n kaartje!
Jij hebt wel mooie gelli prints in je map zitten wow!

sanpiseth40 zei

I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
Thanks for sharing
หนังดนตรี