dinsdag 14 februari 2017

Ter verduidelijking.

Na mijn vorig bericht kreeg ik een antwoord van Ans dat zij helemaal niet begreep hoe ik die strepen had gemaakt. Dus nu dan toch maar even begeleidende foto's.
Ik heb twee reepjes foam op elkaar geplakt. Dus diagonaal op een cd hoes deksel geplakt. Daarna van dit plastic de hoeken afgesneden. Het is niet helemaal ideaal maar ik kan er mee werken.
Toen heb ik een correspondentiekaartje genomen en ben diagonaal gaan stempelen vanuit het midden.
Duidelijk??? Ik denk het wel, toch..?
Fijne dag, hier lukt dat wel want de zon schijnt volop.
Groetjes.

3 opmerkingen:

Sarah zei

Helemaal duidelijk! Dank je!

Ans Gilbert zei

hoi Marja,
dankjewel voor de uitleg, als ik het zo zie, dan snap ik het wel..
groetjes,
Ans

Martha zei

Hoi hoi marja,
heel slim!
Liefs van martha