zaterdag 23 januari 2016

Soms ook nodig.

Helaas heb je soms een condoleance kaart nodig. Ik probeer altijd om er zeker één in voorraad te hebben.
Gelukkig maar want afgelopen week zijn we twee dagen wezen uitwaaien aan het strand. We hadden een Winterknaller arrangement geboekt bij Fletcherhotel Marijke in Bergen NH.
Het was heerlijk. Wel behoorlijk fris
zo fris dus, zie ik er niet koud uit? Maar een kopje thee deed wonderen en.....dat strand, geweldig.
Bij thuiskomst lag er een overlijdingsbericht in de bus en er is een familielid overleden. 59 jaar, daar wordt je toch stil van, zo jong nog.
Ik had deze kaart liggen en heb hem meteen opgestuurd en af en toe bedenk ik me dankbaar,
dat wij allebei nog van het leven mogen genieten.
De stempel is van SU en de achtergrond heb ik gemaakt met de gelli plate (van deze weet ik het nog wel).
Geniet van de dag en van het weekend, wij gaan vanmiddag met kinderen en kleinkinderen eten bij de wok om nog ons 50 jarig huwelijksjubileum te vieren.

18 opmerkingen:

Sarah zei

59 is veel te jong . Je kaartje is mooi in dat goud - geel .
Geniet van alles rondom je heen !
Liefs Sarah

GerJanne zei

Bergen , Hotel Marijke...wat leuk. Zijn Peter en ik twee jaar geleden geweest, toen er eind januari/begin februari zoveel sneeuw lag (ook maar en paar dagen, maar wij gingen net en weekendje weg). EN koud, ach daar kun je je tegen kleden.
Naar dan wel als je thuiskomt en er ligt een overlijdensbericht. Je kaartje is wel heel stijlvol.
Veel plezier bij de Wok! Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

mooie condoleance kaart is dit..geen leuk bericht als je thuis komt..
groetjes, Ans

Diny zei

Prachtige condoleance kaart Marja.
Dat was wel schrikken bij thuiskomst.
je ziet er inderdaad wat kouwelijk uit op de foto....maar wat is het leuk om langs het strand te wandelen he!
Groetjes en sterkte,
Diny

Joanne kramer zei

Verdrietig is dat als een jong iemand overlijd. Ik hoop dat je ze hebt kunnen bemoedigen met je kaart. JE ziet er inderdaad heeeeel koud uit! Wel lekker zo uitwaaien! groetjes Joanne

Els zei

Heel jammer dat je zo'n bericht hebt bij je thuiskomst en dat h=je deze mooie stijlvolle kaart weer moet versturen, En ook nog z'n jong persoon is natuurlijk heel verdrietig.
Groetjes, Els

Dora zei

Heerlijk even dat uitwaaien. Inderdaad, het zal vast behoorlijk frisjes geweest zijn. Fijn dat je daarna gezellig wat warms kon drinken.
Je hebt in ieder geval mooie dagen gehad met elkaar.
Fijne avond straks!!
Je kaart is prachtig, mooi van kleur.
Inderdaad, zo jong en dan waardeer je nog meer dat jullie zo bijelkaar zijn in goede gezondheid.
Groetjes Dora

Rosina zei

Heel mooi condoleancekaartje Marja....en heel vervelend als er na een paar vakantie daagjes een rouwbrief is gekoem...ook de leeftijd is veels te jong...Wij hebben vandaag een zwager begraven die was 77 ...maar wij vonden ook dat nog te jong...Goed dat we dat allemaal niet zelf kunnen regelen...
Srkte met alles
groetjes Rosina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ja daar word je toch inderdaad stil van....
Fijn dat jullie er eventjes zo tussenuit bent geweest!
Je kaartje is weer supermooi en stijlvol!
Liefs van Martha

Martha zei

Oja, ik vergat je te vragen hoe het was bij de wok!

Daphne zei

Wat een mooie kaart mam!!!
CAS, dat is ie, en helemaal "af" zo. Heel mooi dat je hem zo rustig hebt gehouden.

Was lekker en gezellig he, bij de wok (geeft meteen antwoord op je vraag Martha ;-) )
Onze kinderen kunnen altijd heerlijk eten. De oudste vooral veel, de middelste probeert echt van alles en de jongste gaat voor de toetjes, heerlijk toch?!!
En wij hebben heerlijk gezeten en gegeten. Het was eigenlijk te kort, want zo vaak zijn we niet met ons gezin bij elkaar.

marenmat zei

Wat een naar bericht bij thuiskomst, maar wat een mooie kaart heb je ervoor gemaakt.
Je ziet er zeker fris uit, maar heerlijk kan dat zijn aan het strand!

Bedankt voor je reactie op mijn blog ook. Ik zeg doen! Ik heb ook erg zitten twijfelen of ik de folie los moest trekken, maar we waren al overtuigd dat we de keuken anders zouden laten doen. Dan maakte het ook niet meer uit. En het is echt prachtig geworden. Die chalk verf werkt als een trein, maar dat heeft Dphne vast wel verteld ;o) Je hoeft niet te schuren en is na een half uurtje/uurtje al overschilderbaar voor nog een laag. Daarna nog twee dunne laagjes Laquer erover en de deurtjes zijn ook afneembaar met een vochtige doek.
Ik ben in elk geval ontzettend blij het aangedurfd te hebben ;o)

Groetjes Marlies

Bianca Kalksma zei

vroeger maakte ik ze liever niet, dit soort kaartjes, maar toevallig vanochtend wel een paar gemaakt omdat het zo uitkwam. Ik vind jouw kaart prachtig, vooral de achtergrond is een echte eyecatcher! En ... Van harte met jullie huwelijksjubileum!

Annemiek zei

Ik vind dat je een hele mooie stijlvolle kaart hebt gemaakt voor zo'n verdrietige gebeurtenis. Wat een dagen met dubbel gevoel zullen dat voor je geweest zijn. Ik hoop dat je ondanks dit toch hebt kunnen genieten van jullie etentje. Nog gefeliciteerd.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een verdrietige thuiskomst Marja. Fijn dat je even met het etentje je zinnen hebt kunnen verzetten. Nog gefeliciteerd met je huwelijksjubileum.
Je kaart vind ik mooi met die zelfgemaakte achtergrond en die enkele bloem erop.
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Wat een prachtige warme kaart Marja, echt héél mooi, helaas voor een hééél verdrietige gebeurtenis :( hoop dat je ondanks alles kunt genieten van het etentje!

Angelique zei

Dat is een akelig thuiskomen zo'n bericht, inderdaad veel te jong. Gelukkig had je al een mooie condoleance kaart liggen. Wat heb je de achtergrond mooi gemaakt, is een stijlvolle kaart geworden.
Leuke foto, je ziet dat je net van buiten komt. Ik hoop dat je genoten hebt van je etentje met alle kinderen en aanhang, iets om dankbaar voor te zijn.
lieve groetjes Angelique

Unknown zei

Dat is zeker niet prettig thuiskomen Marja. Sterkte!
De kaart vind ik echt prachtig gemaakt.

groetjes, Joke