donderdag 30 juli 2015

Weg gewaaid en weg geregend.

Dat was me wat, wat een enorme storm maar we hebben het zonder kleerscheuren doorstaan. Af en toe vond ik het best eng in de caravan en voortent en wilde naar huis maar ja, je laat je tweede huisje toch niet zo maar in steek bij dat vreselijke weer.
Ik ben maar eens aan de gang gegaan omdat ik enorm werd geïnspireerd door Willy. Zij doet mee aan de quirky dutch summer uitdaging ( als jullie geïnteresseerd zijn moet je dat zelf maar even opzoeken, het is wel leuk).
Bij uitdaging nummer 4 maakte zij iets op oude kwartetkaarten (blogbericht van 9 juli) en ik dacht bij mezelf: "dat moet ik toch ook eens proberen ".
Het kwam er echter niet van tot ik bij Anneke een blogpost tegen kwam waarbij zij werd geïnspireerd door dezelfde Robin-Marie Smith als Willy (blogbericht van 16 juli j.l.)
Dus ik werd door 3 mensen geïnspireerd.
Ik heb een stuk karton van een wijndoos gebruikt. Dit beplakt met krant en ander papier. Daarna met mijn vingers acrylverf er op uitgesmeerd. Ook wat stencils gebruikt en de bloem van Anneke een beetje nagetekend en ook haar creatie wat nagemaakt (ik ben nog maar een beginner wat dit betreft dus heb een zetje nodig, bedankt Anneke).
Ik heb nog zo'n stukje karton liggen en ga daar ook nog mee aan de gang, wil daar iets met een vogeltje doen, dat zien jullie vanzelf wel verschijnen (hoop ik).
Ik heb de tekst inspiration erop gezet met een lettertang van de Hema. Dat blijft bij mij nooit plakken, hebben meer mensen daar last van? Ik moet ze altijd nog een keer vast plakken met alleslijm. Vind het wel vreemd dus als iemand een tip voor me heeft?? graag.
Nu hoop ik ook nog dat mijn letters beter zijn omdat ik van een paar mensen hoorde dat mijn blog moeilijk te lezen is.
Voor nu: prettig weekend en tot blogs.

4 opmerkingen:

Willy zei

Wauwww ik vind hem prachtig Marja, super goed gelukt joh!!

Wies zei

Heel mooi geworden Marja. Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste ervaring opgedaan met mixed media / art journaling.Ik vond het ook ontzettend leuk om te doen.
Groetjes, Wies

anncreatief zei

Prachtige creatie zo. Echt mooi.
Fijne dag
Liefs Anneke

Anneke zei

Prachtig! Heel leuk te lezen dat ik je kon inspireren, al deed je toch helemaal je eigen ding. Super geslaagd, heel mooie kleurencombinatie ook! En hier vallen die lettertang tekstjes er ook steeds af, mijn tang is niet van Hema maar van Artemio en toch moet ik de woordstrookjes ook steeds vastplakken met lijm.