dinsdag 28 oktober 2014

Voorraad is ook makkelijk.

Onze kleinkinderen hebben nog een surrogaat opa en oma. Daphne heeft bij hen jarenlang paardgereden en sinds deze mensen zijn gepensioneerd wonen ze bij hen in het dorp. Het grappige is dat de kinderen zelf de meneer OPA Hemmie noemen maar de mevrouw TANTE Janna en hoe dat eigenlijk is gekomen weet ik niet. Ze zijn ook altijd aanwezig op de verjaardagen van onze kleinkinderen, heel gezellig.
Nu zijn deze mensen eind oktober allebei jarig en ik vind het leuk om ze dan een kaart te sturen.
Of eigenlijk gezegd door een van de kleinkinderen te laten brengen, dan weet ik tenminste zeker dat hij aankomt. Bovendien doen ze dat graag want ze krijgen altijd wel iets lekkers.
Gelukkig had ik nu nog een mooie voor hen in voorraad. Ze zijn allebei boven de 80 en ik vind dit wel een mooie voor mensen van die leeftijd.
Verder worstel ik nog steeds met het meerdere foto's plaatsen in een stukje. Heb van Rosina een beschrijving gekregen hoe het moet, zo doe ik het ook maar ik kan maar 1 foto tegelijk selecteren in mijn map. Ik begrijp er niets van, heb het toch eerder wel gedaan. Grrrr
FijNe dag en groetjes maar weer.

7 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een mooie kaart die graag gezien zal zijn ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Willy zei

Zeker een mooie kaart Marja, die zal zeker gewaardeerd worden!!

Els zei

Wat een leuke kaart met die 2 rozen.
Groetjes, Els

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik vind dit een perfecte kaart voor mensen boven de 80. En wat betreft plaatsen van je kaarten. Ik doe ze altijd 1 voor 1. En dat gaat prima.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi is dit kaartje weer Marja...
ja jammer dat het nog steeds niet werkt...hopelijk misschien na mijn 2e mailtje wel...

groetjes Rosina

Just me... zei

Hoi Marja,

Super bedankt voor je prachtige kaart... Jeroen vond het zo leuk... Hij stond er echt versteld van dat mensen die hem niet kennen hem toch een hart onder de riem willen steken....

Deze kaart is ook weer een plaatje...

Super bedankt en liefs,
Diana
xxx

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat attent!
Mooi kaartje!
Liefs van Martha