maandag 13 januari 2014

Workshop Dora kaart 2

Je hebt altijd van die mensen die het één en ander verkeerd begrijpen. Ik ben daar vandaag dus één van. Ik dacht dat wij de kaart om 10.00 uur zouden plaatsen maar het blijkt 8.00 te zijn en nu doet mijn computer ook nog vreemd. Nou ja, in ieder geval ben ik het niet vergeten.
Op 14 december j.l. volgde ik, samen met GerJanne, Nelleke en Judith een heel gezellige workshop bij Dora (ze geeft er weer een op 22 februari, de moeite waard) We kleurden met derwentpotloden en hadden geen tijd meer om de tweede kaart af te maken. We spraken af het thuis te doen en vandaag te plaatsen.
Ik heb hem voor de Kerst nog afgemaakt en eigenlijk de kaart gewoon gelift. Dacht: Klaar is klaar.
Nu ik de kaart van Nelleke bekijk denk ik: Ja, ik had ook wel iets anders kunnen verzinnen.
Oké, doen we een andere keer.
Het was heel leuk om samen zo'n dagje bezig te zijn, beslist aan te bevelen.
Hier mijn kaart. Ik ben helemaal "weg" van het papier (ook het papier van de ande
re kaart die we hebben gemaakt) en opeens zie ik dat de kleuren ook nog heel mooi bij mijn gekrijtverfde tafeltje passen :-)
Fijne dag voor iedereen en groetjes
Marja


14 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

leuke kaart en die stempels blijven van die dotjes...knuf peet

Ingrid Reyners zei

Het is inderdaad een heel mooi kaartje Marja, gezellig zeg zo samen aan de knutsel. Je kan het bericht toch ook inplannen, is wel zo gemakkelijk, hoef je niet meer op te letten verder. Ik ga eens bij de andere dames kijken naar wat voor moois jullie allemaal hebben geleerd bij Dora. groetjes, Ingrid

Dora zei

haha...hindert niet. mooie kaart, ook dat je de papiertjes net wat anders hebt gedaan.
haha...gelift...en inderdaad als je die van Nelleke ziet en die van Judith geeft het zulke leuke mogelijkheden met dat papier en die stempel....en hoe Gerjanne het heeft gemaakt ben ik ook benieuwd naar...
je kaart is in ieder geval ook erg mooi gedaan, Marja.

Atelier Valerie zei

Een sfeervolle, gezellige kaart ...
Een fijne week,
lieve groetjes, Valerie ♥

Monique zei

Ziet er prachtig uit!
Groetjes, Monique

Martha zei

Hoi hoi Marja,
heel schattig kaartje!!
Groetjes van Daatje

Marfien zei

Leuke serie om te zien en toch allemaal anders ingekleurd

Rosina zei

Wooow Marja... ook jij heb een prachtig kaartje gemaakt bij Dora...heel leuk zo'n daggie freubelen samen hé...


groetjes Rosina

Judith zei

Hallo Marja,
De tweede kaart is ook heel mooi geworden. Leuk toch, dat je hebt gelift. De uiteindelijke uitwerking is toch net iets anders.
Het was gezellig. Wie weet tot een volgende keer?
Groetjes van Judith

Willy zei

Wat een mooie kaart en een super lief stempeltje!!

GerJanne zei

Ha die Marja,
jouw kaart is ook prachtig geworden zeg! hele leuk om de verschillen te zien bij elkaar. Vooral omdat we natuurlijk niet van elkaar wisten hoe het zou worden. Ik kreeg toch mijn kaart vanmorgen niet goed geplaatst. Jammer, maar hij staat er alsnog op.
Groetjes,
GerJanne

Rensina Steursma zei

Wat een lief kaartje!!

AppleApricot Wen zei

Mooie kleurtjes! En gezellig kaartje ook, mooi ingekleurd die stempel.
Even wat anders: ik zag dat je een vraagje had over je bloglink bij google+ en zag inderdaad nog niet je blog op je google+ profiel staan. Je kunt dit oplossen door de link van je blog toe te voegen. Ga naar je google+ profiel, naar het tabje "over" en scroll dan helemaal naar beneneden naar "links". Klik op "bewerken" en dan kom je op een pagina waar je de link van je blog kunt toevoegen. In jouw geval dus http://zolderuurtjes.blogspot.nl/ Hoop dat het zo lukt, en anders vraag het me gerust!
xx Wendy

AppleApricot Wen zei

oja, ps: vergat ik nog te zeggen... je voegt je link toe onder het kopje "bijdrager aan"
Maar staat je blog daar al en in dat geval denk ik dat hij op "privé" ofzo staat. Zet 'm in dat geval op "openbaar".