zondag 10 maart 2013

Feest

Gisteren was het dan de verjaardag van onze kleindochter. Ze is al weer 7 jaar geworden, wat gaat de tijd toch snel. Ik zie mezelf met haar, toen nog kleine, broertjes doodstil op de trap zitten om haar eerste geluidjes op te vangen en ik had al heel stiekem "'iets" gehoord (wij waren opgeroepen om de jongens "op te vangen" als het zo ver was)
Ik heb voor haar een soort slinger gemaakt naar idee van corry die er een voor haar moeder heeft gemaakt, te zien bij haar bericht van 1 maart j.l. Ik moest een beetje roeien  met de riemen die ik heb want Jade's lievelingskleur is opeens lichtblauw dus ik heb de restjes doos maar opengemaakt. Ik vind hem zelf wel "aardig" geworden.
Ik vind het wel leuk om dan te ontdekken dat het toch weer heel anders wordt dan het voorbeeld en daarom doe ik ook zo graag mee aan de uitdagingen bij liftchallenge.
Vandaag is Jade's mam jarig, Daphne, oh hemel waar is die tijd gebleven, daar ga ik het maar niet meer over hebben.
Straks lekker weer een taartje eten, ze hebben een bakkerij dus dat is heeeeeel lekker.
Fijne zondag en groetjes Marja


2 opmerkingen:

Daphne zei

Nou mam, hij hangt hier te pronken hoor enne......
Ik heb hem ook weer nagemaakt, dus zo steken we elkaar mooi aan ;-)
Tot gauw weer, Kus, Daph

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een leuke slinger!
Zal het onthouden om ook eens te gebruiken voor mijn kleinkids...
oja... nog van harte met je dochter en kleindochter...
Groetjes van Daatje