dinsdag 19 maart 2013

Daphne maar niet onze Daphne

Op de blog van onze Daphne kwam ik de andere Daphne tegen en ben natuurlijk meteen volger van haar geworden. Ze heeft ook een give away dus gaan jullie maar even kijken op haar blog.
Ik hoop niet dat het heeeeeel verwarrend gaat worden die twee Daphne's, maar komaan Mar je kan het.
Leuk dat je ook volger van mij bent geworden Daphne (niet de onze, oh jee daar gaan we al) en jij ook Anja, ik heb nu 20 volgers, best al veel.
Voor de mensen die niet allemaal volger van mijn Daphne zijn plaats ik nu een paar foto's van ons "winter project" de Pipowagen. Diegenen die meer van de ontwikkeling willen zien kunnen dat vinden op haar blog. Groetjes Marja

zo zag het eruit
 


en dit was de binnenkant
 
en zo ziet het nu uit. Wat zijn we trots!
 

9 opmerkingen:

Marlieke zei

Hoi Marja, bedankt voor je kaart! Heel erg lief. Je kaart staat te pronken op ons dressoir, zo gezellig.

Patricia Wanten zei

Hoi Marja, ik ben fan van het eerste uur van de pipowagen. En jullie hebben daar prachtig werk geleverd, ook jij en je man. Jullie kunnen trots zijn op hetgene het is geworden.

Groetjes

Patricia

GerJanne zei

Hoi Marja, wat gaaf!!! Daar mag je met recht trots op zijn hoor!
En ik snap het nog steeds, hoor met de Daphne's.
Groetjes,
GerJanne

Daphne zei

Hihi! Ik volg het ook nog :) Echt leuk hoor, zo'n blogpost over 'Daphne's':)
De pipo-wagen vind ik zooo mooi geworden!

Rensina Steursma zei

Heb alle ontwikkelingen rond de pipowagen met veel plezier gevolgd en vind hem heel erg mooi worden! Ben nu al benieuwd hoe jij en je dochter de binnenkant gaan inrichten

Daphne zei

Leuk he mam.......
Enne, in het echt is ie nog mooier dan op de foto, (hi hi, al jaloers Dames?????)
Kus, Daphne.....(nee, niet die ene, maar die andere, de Daphne van de Pipo, dus niet Daphne van de Give Away......Huh????? Ik snap er niks meer van!!!!)

Martha zei

Hoi hoi Marja, prachtig project
wat zijn jullie er fijn bij betrokken heel lief!
Groetjes van Daatje

Elizabeth zei

Ja ja...de pipowagen...leuk he? is volgens mij een droom van menig vrouw.
Wat leuk om jullie tegen te komen op de talentendag in Stadshagen.
Ik vond het zo leuk...!!!
Ik heb ervan genoten om zoveel mensen en ook jullie daar te treffen.
Goede zondag.

Willy zei

Nou dat kan ik me voorstellen, het ziet er zóóó mooi uit!!