donderdag 28 december 2023

nu een nieuwjaarskaart.

 We kregen een kerstkaart gemaakt door Daphne, zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten, onze dochter.

Ik werd meteen geïnspireerd want ze had dp van mij gebruikt wat ik zelf ook erg mooi vond maar bijna nog niet had verwerkt op kaarten. Ik had ook een kleine digi liggen die ik wilde gebruiken maar daar kwam, al doende, niets meer van.

Een paar jaar geleden kreeg ik van iemand, ik weet nooit meer wie, een kaartje met dit leuke labeltje met hertje en strikje, dat had ik steeds bewaard en kwam het iedere keer maar weer tegen in mijn bakje. Terwijl ik met dit kaartje bezig was bedacht ik dat ik het hier op kon gebruiken en er dan een nieuwjaarskaart van kon maken. Zo gedacht, zo gedaan en nu ligt hij in de kerstkaartendoos te wachten op iemand die ik misschien ben vergeten.

Kaart link ik weer naar


52WTC want het is al weer donderdag.

Fijne dag en liefs


7 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke nieuwjaarskaart, Marja en goede recycling! En heerlijk zoals Daphne en jij elkaar inspireren!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje van een kaart Marja. Alles past zo mooi bij elkaar en dat lieve plaatje met strikje heb je mooi hergebruikt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Mooie kaart, Marja
Leuk dat jij en Daphne zo geïnspireerd van elkaar raken!
Liefs Martha

Angélique zei

Een leuke, gezellige kaart, je hebt het dp mooi met elkaar gecombineerd.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en wat past die leuke tag er perfect bij!
Handig zo'n bakje met leuke frustseltjes.
En ja, wat gaat die tijd snel he? Het is alweer vrijdag!
Nog even en we hebben 2024....

Elly zei

Hij is mooi Marja deze kaart. De dagen gaan hard..
Groetjes Elly

Ela zei

Prachtige kaart geworden met gebruikte materialen. Doe ik ook weleens inderdaad, bruikbare dingen bewaren. Groetjes en fijne jaarwisseling.