vrijdag 22 september 2023

Neef getrouwd en Mylo jarig geweest.

 Vorig jaar is mijn neef door zijn vriend ten huwelijk gevraagd en 8 seotember was het zo ver. Wij waren uitgenodigd voor het feest maar dat doen wij niet meer, feestjes ver buiten de stad en in de avond, dus moest er nog een kaartje gemaakt worden. Via zijn ouders hadden we het cadeautje geregeld. 

Ik ben maar eens even gaan zoeken op pinterest en kreeg daar een idee voor deze kaart. Ik heb het op de camping gemaakt, had dus niet zo veel spullen bij me maar het is toch wel geslaagd vind ik zelf. Ik hoop zij ook.


 Fijn weekend, wij gaan straks ons middelste kleinkind feliciteren met zijn verjaardag van vorige week. We mochten vanmiddag een taartje komen eten en ik hoor net van Daphne dat die taart door hem en zijn vriendin zelf is gemaakt. Ik ben benieuwd. Oh, dan kan ik ook wel even zijn kaart hier plaatsen. 

Ik had deze kaart gemaakt voor mijn neefje in Engeland mar vond hem toch niet zo leuk voor een kind van 12 dus zat ik er een beetje "sneu" naar te kijken want ik vond het toch wel een leuke kaart. Gelukkig ging mijn Willy Wortel lichtje branden want Mylo zou 21 worden dit jaar en wat was ik blij dat ik deze kaart al helemaal klaar had want ik heb bijna geen tijd meer gehad om te knutselen.

Ik kreeg meteen een appje van hem om te bedanken. 

Fijn weekend en liefs 

5 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt
Die voor je neef en zijn man, vind ik fantastisch, leuk met die bubbles op de achtergrond
Van harte met de verjaardag van je kleinzoon, ook dit kaartje vind ik erg mooi
Fijne tijd liefs Martha

Daphne zei

Zooooo, wat een leuke kaart, de felicitatie trouwkaart!!!!!
Heel leuk bedacht, met de regenboog achtergrond.
Knap om met beperkt materiaal zo'n leuke kaart te kunnen maken.
En de kaart van Mylo vind ik héél mooi.
Ik dacht meteen toen ik het zag "mooie kleuren", niet te hard, maar toch wel stoer.
Haha, lees nu dat je het eigenlijk voor een 12 jarige hebt gemaakt maar je hebt gelijk, daarvoor is het minder geschikt vind ik.
En je had de 12 aan uitgesneden denk ik? Wat een geluk dat Mylo 21 is geworden😇

Wilma zei

Leuk om weer wat van je te zien Marja! Wat 'n supermooie trouwkaart heb je gemaakt voor het kersverse koppel. Heel mooi gedaan dit! En de kaart voor Mylo is helemaal gaaf, leuk voor een jongen van deze leeftijd!
Fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Wat een mooie kaart voor je neef. Ook lief om aan de details te denken!
En de kaart voor Mylo is ook heel gaaf! Fijn dat je hem nog kon verbouwen.
Gelukkig woont hij dichtbij en kunnen jullie er naar toe. Verre feestjes, ja dat snap ik wel. Daar ben je heel kritisch op....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart heb je voor je neef en zijn man gemaakt Marja. Die vinden ze vast heel geslaagd. Nog gefeliciteerd met Mylo en ook voor hem is het een mooie felicitatie-kaart geworden.
Lieve groetjes Miranda