zaterdag 24 juni 2023

Challenge met Daphne

 Uiteindelijk heb ik op de camping mezelf er toe gezet om een dagje te knutselen, dat moest wel want ik moest mijn twee kaarten voor de challenge met Daphne nog maken. Deze maand was het aan mij de eer om een onderwerp te verzinnen en omdat Daphne een tijdje geleden verzuchtte dat zij nog zo veel Mylo plaatjes had koos ik (voor het gemak omdat we allebei veel op de camping zijn, niet dezelfde hoor) "maak een kaartje met een Mylo plaatje". Omdat onze Mylo, Daphne's zoon,  Mylo heet en best een goede voetballer eigenlijk keeper is,  koos ik voor het voetbalplaatje. De achtergrondjes heb ik gemaakt van mijn eigen gemaakte gelli plate  afdrukken, eindelijk, want die liggen er ook al een hele tijd.

Ik ben benieuwd wat Daphne heeft gemaakt, jullie ook?

Waarom ik niet zo veel knutsel is omdat ik de Thomas Linley Misteries  van Elizabeth George aan het lezen ben. Ooit was de serie op tv en ik zou die graag nog eens terug zien.  Het zijn 21 boeken en ik heb het opgegeven om ze allemaal op volgorde te lezen want ik heb ze van de bieb, te leen en van de kringloop, het is voor mij ook niet helemaal nodig want het zijn allemaal verhalen op zich en de rode draad er door kan ik best wel volgen, zo van "oh, dus daarom heeft Barbara Havers een afgebroken tand en dat is er met Helen gebeurd en zo nog meer dingen".

Maar afgelopen week heb ik Atlas uitgelezen, een mooie afsluiting van de Zeven zussen van Lucinda Riley.

Maar nu de kaarten. De bovenste gaf ik aan Daphne en de andere aan Ariënne.


10 opmerkingen:

Diny zei

Jij hebt ook twee hele leuke kaartjes gemaakt voor de uitdaging met Daphne Marja!
Heb jij het boet Atlas al uit....ik ben er net in begonnen.....mooi he!
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Aaaa deze kaarten met Mylo zijn ook erg leuk Marja!
Herken ik hier niet de sketch van Cheerfulsketches??

Henriët zei

Mooie, kleurrijke kaarten. Leuke afdrukjes maakte je met de gelliplate.
Heerlijk weer om te lezen nu!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes Marja! En ik snap dat je graag wilt doorlezen als je eenmaal begint in een boek.. En dan zoveel delen. Het is altijd leuk om de verhaallijn van de personages te volgen, maar dat lukt mij helaas ook bijna nooit....

Sarah zei

Ik vind het supertof dat je je gelliplate papier gebruikte als achtergrond, staat heel leuk! Misschien kan je van je gelliplate afdrukken een plezante Boekenleggers maken, dat leest extra fijn. X

Martha zei

Mooie kaarten, Marja
Zo leuk met die gelliplate achtergrondjes het plaatje koomt mooi uit
Ik lees graag thrillers en de boeken van Nicci French, of scandinavische misdaadromans, heerlijk he dat lezen!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk geworden, mooie achtergrondjes heb je gebruikt van de gelliplate.
gr Alma

Wilma zei

Je hebt 2 hele leuke kaarten gemaakt Marja met deze grappige Mylo! Ook mooi DP erbij gebruikt.
GROET, Wilma.

Martha zei

Prachtige kaarten Marja
Mooi met die gelliplate achtergrondjes
Heerlijk he dat lezen, ik ben nu met Nicci French bezig, de serie over Frieda Klein, heel spannend!
Veel plezier verder, liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk deze kaarten met Mylo in de hoofdrol Marja en leuk om te combineren met je zelfgemaakte achtergronden. Heerlijk he om ontspannen te lezen, ik kan ook af en toe helemaal in de "leesstand" staan. Lekker genieten hoor.
Lieve groetjes Miranda