zondag 4 december 2022

kaart voor GerJanne

 Natuurlijk maakte ik ook een kaart voor GerJanne. Ik koos daar voor mij een favoriet model waar ik de laatste tijd, eigenlijk ongemerkt, best veel kaartjes mee heb gemaakt. Ik haalde het van Pinterest en het is van Piccadilly stampin en wel van 29 juli 2021 (ik krijg die link naar die post niet voor elkaar, ze heeft ook een filmpje gemaakt) maar eigenlijk is het helemaal niet z'n moeilijk model. 

Omdat ik bezig was met het recyclen  van oude kerstkaarten, kwam ik ook dit mooie papier tegen,


een kaart die ik heb gekregen voor mijn verjaardag afgelopen februari. Zeg nou zelf, toch zonde om dat niet te hergebruiken.

Ik ben nog wel een tijdje in weer geweest met de letters, alleen in het blauw waren ze niet zo zichtbaar, dus nog maar een keer alles uit gestanst in het roze. 

Van GerJanne kreeg ik een bedankje, ze vond hem mooi.

Liefs en groetjes van mij.

7 opmerkingen:

Martha zei

Ik vind het ook een prachtige felicitatiekaart, Marja
Ook een mooi model met mooi dp
Liefs Martha

Elly zei

Het is een mooie verjaarskaart voor GerJanne.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Ja wat dacht je?? Ik vind hem supermooi! Hij staat hier in de kast en hij is zo vrolijk! Heel blij mee!

Angélique zei

Het is ook een heel mooie kaart, vrolijk en bloemrijk, leuk model.

Diny zei

Wat een vrolijke kaart heb je voor GerJanne gemaakt Marja.....ze is er heel blij mee lees ik!
Groetjes Diny

Daphne zei

En het is ook mooi.
Heerlijk vrolijk en het model is heel leuk.
Ik vind de letters mooier nu, het valt net iets meer op, goed dat je dat nog veranderd hebt

Wilma zei

Dit is inderdaad een hele mooie kaart geworden Marja in deze frisse kleurtjes. Zo'n kaart draagt bij aan de feestvreugde!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.