zondag 25 september 2022

Mylo jarig.

 Toen we net weer thuis waren van de camping kwam ik er een beetje laat achter dat voor onze kleinzoon Mylo nog een verjaardagskaartje moest maken ben bijna mevrouw Nippertje nr. 3 (nr. 1 GerJanne en nr. 2 Daphne 😂😂) maar gelukkig is daar dan voor mij Pinterest waar ik door de loop van tijd al aardig wat heb verzameld. 

Dit voorbeeld is van de dutch stampin blog vermeldt Pinterest. Geen idee wie het heeft bedacht.

Ik was er blij mee en Mylo ook hoewel meer met de inhoud denk ik 😍. 

Fijne zondag verder en liefs. 


8 opmerkingen:

Wilma zei

Wat 'n leuke kaart Marja, voor een 20-jarige Job! 🙂
Hele fijne zondag nog.
GROET, Wilma.

Elly zei

Een mooie kaart.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Ha juffrouw Nippertje 3! Hihihi.... ik schoot in de lach toen ik het las!
Je kaart is heel gaaf en je zou niet zegen dat je dat op de nipper hebt gemaakt. Het restaurant in de Pie Cie Hooft was op zondag gesloten. Maar we waren toch al laat, dus van een restaurant kwam niks....

Angélique zei

Een heel feestelijke kaart, erg leuk!

Martha zei

Wat een vrolijke kaartvooe je kleinzoon, Marja
Ja Pinterest is leuk!
Liefs Martha

Daphne zei

Ik vind het een heel vrolijk kaartje mam. De kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
De ballonnen zijn mooi, heb je die zelf zo gekleurd?
Leuke sketch heb je gebruikt, samen met de dp perfect voor een mannen kaart.

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon, wat gaat de tijd toch snel. Mooie kaart ook, hoeft gewoon niet meer op en toch vrolijk. Groetjes, Nelleke

Freubelmina zei

Een superleuke kaart voor jullie kleinzoon, zeker zal de inhoud welkom zijn maar een zelfgemaakt kaartje van oma zal hij zeker weten koesteren! Groetjes xx