maandag 2 mei 2022

Nog zo'n kaart maar dan anders







 In mijn vorige bericht schreef ik dat ik met dit model nog een kaart had gemaakt voor nog een Engels neefje. Ik was zo leuk bezig met dit model dat ik bijna niet meer op kon houden. Zoals jullie zien geeft dit weer een heel ander effect. 

Gisteren heb ik voor het eerst sinds een jaar weer een rondje gefietst het ging best goed maar ook wel een beetje eng want ik heb een andere fiets, daar moet ik aan wennen en mijn linker knie, de niet geopereerde,  werkt ook niet helemaal mee. Mijn goede knie is dus nu gedegradeerd tot mijn slechte knie.  Uiteindelijk heb ik nog een rondje gedaan met het zadel ietsje hoger, dat maakt verschil voor de draai van de knie. Ging iets beter. Morgen nog maar eens proberen.

Fijne dag en liefs

 

10 opmerkingen:

Angélique zei

O, die is ook leuk, heel vrolijk!
Succes met fietsen, zo fijn als dat weer onbezorgd kan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die is ook mooi geworden Marja, heel feestelijk met die leuke ballonnen. Succes met wennen op de fiets, doe maar voorzichtig.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Zeker wat een leuk model is dit, altijd ene verrassing wat er dan komt. En bij het vorige bericht las ik dat je niet kon kiezen naar welke dochter jouw kaart zou gaan, haha, mooi opgelost, lief dat je ook aan je andere dochter denkt.
Hoe fijn is het dat je weer kunt fietsen en dat zal vast wel steeds ene beetje beter gaan. heerlijk toch weer? Geniet op de camping. Groet, Nelleke

Freubelmina zei

Ach deze is ook superleuk zeg, gezellig in het oranje en het mooie dp-papier Marja.
Spannend zo fietsen dat begrijp ik…succes ermee en lieve groetjes xx

Elly zei

Deze uitvoering is ook erg mooi zeg!
Lijkt me ook enorm spannend...wel uitkijken hoor.
Groetjes Elly

Wilma zei

⁵Dit is ook 'n hele mooie variant op de vorige kaart in deze frisse kleurtjes Marja. Heel apart model vind ik dit toch.
Elke keer stukjes vooruit... en dan gaat alles weer zoals het moet gaan op den duur. Succes!
Mooie dag nog.
GROET, Wilma

alma.heijenk@gmail.com zei

oh... deze is óók leuk!
fijn dat je weer hebt kunnen fietsen.. stukje bij beetje vooruitgang

groetjes Alma

Angelique zei

Wat is dit een leuke, vrolijke variant. Je andere kaarten in dit model zijn prachtig. Fijn dat je weer kan fietsen, voorzichtig steeds een stukje verder.
lieve groetjes Angelique

Antjes kaartcreaties zei

Wat een vrolijke verjaardagskaart voor je neefje Marja.
Het model is erg leuk. Je twee kaarten van 30 april zijn ook prachtig!
Mooi dat lila met de witte accenten.
Groetjes Antje

Monique zei

Wat zijn ze leuk die draai-kaartjes. Je hebt de smaak te pakken.