zaterdag 26 februari 2022

Uitdaging met Daphne en update knie.

 Nou, daar zijn we dan weer, een week verder. Vorige week om deze tijd lag ik in het ziekenhuis en onder het mes, eigenlijk zaag en hamer. (ik schrijf dit nu op vrijdagmiddag 25 febr om 15.00 en ga de port inprogrammeren)  Maar het is goed gegaan en het oefenen gaat ook goed, kost wel heel veel tijd dat dan wel weer. Voor het goede doel zullen we maar zeggen. De operatie is me meegevallen en zaterdagmiddag al weer thuis was ook heel fijn.

Gelukkig had ik van te voren mijn kaarten voor de uitdaging met Daphne al klaar want deze week had ik er totaal geen zin in gehad en toen Daphne me van de week op kwam zoeken kon ze hem meteen meenemen. Ik was aan de beurt voor de opdracht en ik had op pinterest weer een idee gevonden, toen ik er mee bezig ging had ik een beetje spijt ha, ha maar het is toch goed gekomen. Het was niet moeilijk of zo maar ik had helemaal geen idee hoe of wat ik hem moest "aankleden". 

Dit heb ik er van gemaakt.
Ik wilde ze eens laten zien wat je allemaal kan doen met de hanned panned petals stempels van SU die ik vorig jaar heb gekocht. Dat is me aardig gelukt.


De bovenste ging naar Ariënne en de onderste naar Daphne.
Ik ga weer oefenen dus voor nu 🙋

.
Dit was mijn voorbeeld. Ook leuk hè.

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hihi soms loopt dat zo als je wat uitkiest m aar alles is goed gekomen 2 super mooie kaarten voor beide dochters. Wat fijn dat het zo meegevallen is met de nieuwe knie en het zo goed gaat, houden zo! Fijn weekend.

Martha zei

Ha die Marja!
Fijn te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat!
Wat een leuke uitdaging benbje aangegaan, mooi dit modelletje!
Leuk uitgewerkt voor je dochters!
Liefs Martha

Diny zei

Wat fijn dat je er weer bent Marja en dat de operatie is meegevallen.
Hopelijk gaat de revalidatie goed en het feit dat je dat thuis kunt doen is zeker fijn!
Goed dat je vooruit gewerkt had....zet zijn twee hele mooie kaartjes!
Groetjes en goed oefenen hoor,
Diny

karin zei

Prachtig kaartje met mooi dessinpapier en een leuk modelletje.
Veel succes en sterkte met de revalidatie.
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Hier ook twee prachtige kaartjes. Ik schreef bij Daphne al dat het me best een klus leek om al die vakjes te vullen. Je moet toch steeds weer even wat verzinnen hè. Maar ook hier is dat prima gelukt.
Wat fijn om te horen dat de operatie meeviel, succes met de oefeningen!

Daphne zei

Ik heb mijn kaart op mijn nachtkastje staan, dus elke keer als ik naar bed ga kan ik er maar kijken.
Het is een hele leuke, ik vind het dp zo mooi.
Ik heb inderdaad goed naar de bloemen gekeken, wat grappig om dan hier terug te lezen dat dat nou juist de bedoeling was.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw ook jij hebt twee hele mooie kaarten gemaakt Marja, heel fleurig met dat mooie roze. Het zijn inderdaad bewerkelijke kaarten om aan te kleden maar je hebt dan wel eer van je werk en voor speciale mensen/gelegenheden vind ik ze zeker top. Fijn dat de operatie mee is gevallen, succes met oefenen.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Mooie kaarten weer! En ja, je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt met zoveel stukjes om te decoreren. En dan nog 2 kaarten ook. Maar het is je goed gelukt.
Succes verder met revalideren. Mijn man heeft 4 jaar geleden een nieuwe knie gekregen en die is er iedere dag super blij mee.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Heel mooie kaarten in dit gave model, je hebt hem goed uitgezocht.
Fijn dat het goed ging met de knieoperatie, succes met revalideren.

Elly zei

Het zijn twee hele mooie kaarten in mooie kleuren.
Fijn dat alles goed gegaan is nu rustig gaan herstellen en goed naar je lichaam luisteren, succes met de revalidatie.
Groetjes Elly

alma.heijenk@gmail.com zei

fijn dat de OK goed verlopen is en je nu thuis kunt herstellen.
je kaartjes zijn mooie geworden, leuk model en best lastig om alle vlakjes te vullen.
groetjes Alma

Monique zei

Het is je gelukt, het aankleden van de kaarten. Ze zijn prachtig!
Zo vergaat het mij ook wel eens. Dan maak ik een leuk model maar het versieren, daar gaat het mis...hahaha.
Liefs, Monique

GerJanne zei

Hoi Marja,
nou, het model is leuk en je kunt er veel op kwijt. Moet je natuurlijk wel weten wat je erop kwijt wil :-) Hihihi... Maar ze zijn allebei heel erg leuk en die bloemen zijn super.
Fijn dat het best goed gaat met je knie. En oefenen is heel belangrijk, maar dat doe je dus goed. Fijn dat je zo snel alweer uit het ziekenhuis mocht. Eigen omgeving is toch lekkerder en je hebt natuurlijk een privé verzorger/kok. Dus dat komt ook goed.

Maia zei

Ik zag deze leuke uitdaging bij Daphne die ik al een tijdje volg maar heel trouw reacties geven daar neem ik niet altijd de tijd voor. Er is zoveel leuks overal te zien.
Dit is echt een super leuk model waar je veel op kwijt kunt. Mooi deze twee variaties!
Hopelijk gaat het elke dag beter met je knie.
Leuk hoor dat je als moeder en dochter dezelfde hobby hebt.
Ik ben je ook meteen maar gaan volgen.
Groetjes Maia