zaterdag 25 september 2021

Uitdaging Daphne en Marja september 2021



 Deze keer was het aan Daphne om ons onderwerp te bedenken en wat verzon zij?

"maak twee kaarten met de zelfde sketch maar toch verschillend. 1 om op te sturen naar mij en 1 voor de voorraad. Denk bij voorbeeldkaart bv aan huwelijk, geboorte, overlijden enz."

Dat hield dus in, drie kaarten maken want ik stuur er ook altijd een naar Ariënne zoals jullie wellicht nog weten.

Ik heb gekozen voor een kerstkaart als tweede (eigenlijk dus derde) ha, ha.

Eigenlijk werk ik nooit met sketches maar ontdekte nu dat het toch wel leuk is. Deze sketch haalde ik bij Viva la Verve vandaan via pinterest, bedacht door Julee Tilman. Een sketch van nov 2014. 

Ik gebruikte dp uit een oud blokje van de Action en gebruikte ook weer mijn nieuwe stempels van SU.

De kaart met stippeltjes achtergrond ging naar Daphne, de andere uiteraard naar Ariënne en de kerstkaart is in de kerstdoos.

We zijn aan de laatste lootjes van het camping gebeuren bezig, ik ben het nu wel een beetje zat. Vooral de avonden en de ochtenden vind ik niet erg aangenaam meer en ik mis mijn "spulletjes" van thuis en het comfort van eigen keuken, douche en toilet e.d. Dat heb ik altijd aan het eind van het seizoen en ik roep dan ook steeds: "in oktober ga ik niet meer". Maar ik zal toch nog een keer mee moeten om de tent op te ruimen hoewel Ed het meeste werk verricht. Nu zijn we lekker een paar dagen thuis.

Fijn weekend voor jullie allemaal en ik hoop "straks" wat meer op blogger te komen.

liefs van mij  

     

17 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk!!!!!
Ik ben zoals je weet op de camping, dus heb mijn kaart nog niet in het eggie gezien, maar super leuk hoor.
Dat is nou zo leuk aan onze uitdagingen mam, dat je iets nieuws ontdekt. Nu weet je bijvoorbeeld dat met een sketch werken heel leuk is!!
Succes op de camping, wij zijn ook klaar dit seizoen, alleen nog opruimen...... ZUCHT!!

marja kenter zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elly zei

Ook jouw kaarten zijn heel mooi.
Opruimen is nogal een dingetje ja, veel succes.
groetjes Elly

Anita van Deur zei

3 hel mooie kaarten met deze sketch, succes met opruimen oost west thuis best :) fijn weekend.

Henriët zei

Wat heb je een mooie sketch uitgezocht voor de kaarten. Heel leuk om te zien dat je met dezelfde sketch toch heel verschillende kaarten kunt maken. Ik vind ze alle 3 erg mooi.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Mooie kaarten. Leuk om 3 verschillende kaarten te maken met 1 sketch. Ik vind het werken met een sketch soms wel handig, maar "vergeet" nog wel eens ze te gebruiken.

Sarah zei

Ze zijn alle drie heel mooi. Zo zacht van stijl. Ik snap wel dat je naar thuis verlangt, maar geniet er toch nog even van, binnenkort is het ECHT gedaan. X

Dora zei

Drie mooie kaarten gemaakt. Leuk hoor, een uitdaging met je dochter. Top!!

Nynke zei

Drie mooie kaarten met een erg leuke sketch! Fijn dat je hebt ervaren hoe leuk het is om met een sketch te werken, ik doe dat ook erg graag!
Groetnis Nynke

Martha zei

Prachtige kaarten Marja
Heel leuk dat je er gelijk 3 maakt ook altijd eentje voor je andere dochter en een prachtige kerstkaart!
Je mooie bloemenkaart staat bij mij te pronken op het dressoir!
En ach ja aan alles komt een eind, kan me ook voorstellen nu het wat vochtiger en frisser wordt dat je dan verlangt naar je huisje, succes met het opruimen!
Liefs Martha

Freubelmina zei

Heel erg leuk om zo 3 verschillende sketches uitgewerkt te zien, heel erg goed geslaagd met jullie uitdaging Marja xx

Monique zei

Drie hele mooie kaarten Marja. Knap dat je elke keer ook weer 3 maakt.
Je waardeert wel je mooie spulletjes thuis, als je een poosje met minder moet doen. Geef mij maar een vakantiebungalow met alle gemakken voorzien....hahaha, hoezo een beetje verwend?
Liefs Monique

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaartjes van dezelfde schets. Slim om meteen ook een kerstkaartje voor de voorraad te maken. Dat is wel het fijne van een schets, je kunt er alle kanten mee op. Lijkt me heerlijk om met dit lekkere weer op de camping te mogen zitten.. al vind ik mijn hobbykamertje ook wel heel fijn hoor, ik snap wel dat je dat mist!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Drie mooie kaarten met dezelfde sketch Marja. Leuk om te zien dat ander dessin-papier een heel andere uitstraling geeft. Dat had ik ook altijd aan het eind van het campingseizoen en eind van de winter keek ik altijd weer uit naar de camping hihi.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Jij hebt ook een heel mooie sketch uitgezocht. Supermooie kaartjes heb je gemaakt.
Nu ben jij weer aan de beurt. Ben heel benieuwd hoe moeilijk je het Daphne gaat maken....

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaarten en wat een leuke sketch Marja.
Succes met het opruimen van de campingspullen....
Groetjes Antje

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.