vrijdag 9 april 2021

Zoals ik gisteren schreef

 Zoals ik gisteren schreef zou ik het voorbeeld van de kaart die ik van Diny Sprakel via Daphne kreeg, later plaatsen. Nu heb ik even de tijd. De verwijzingen vinden jullie in mijn vorige post.

Ik heb nog een oud pakketje van de Action met allerlei leuke cactus  plaatjes enz. Die zijn lekker fris en daar bedacht ik  dit model voor. Dit is dus de grotere versie. De vierkantjes zijn 5x5 en 10x10 cm, dat vond ik een beetje groot uitvallen. De kaart is 15 cm. Ik heb dus de blokjes verkleind naar 4x4 en 8x8 cm. Dan krijg je een kaart van 12 cm in het vierkant. Vind ik persoonlijk iets mooier.

Ik vind het een leuk model en denk dat ik er nog wel meer kaarten mee ga maken.

Mooi week-end en liefs van mij.







5 opmerkingen:

Martha zei

Prachtig kaartje Marja
Dat dp vind ik ook zo mooi!
Liefs Martha

Sarah zei

Prachtig papier gebruikte je!
Fijn dat Daphne je aanzet tot knutselen. zo heerlijk dat jullie die hobby delen. X

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het Marja en echt een tof model! Leuk om elkaar zo te inspireren.

Elly zei

Deze is ook erg mooi!
Groetjes Elly

Willy zei

Wat een gaaf modelletje, ik hou ervan! Mooie papiertjes heb je gebruikt!