dinsdag 27 oktober 2020

Zo sneu.





Ons kleine nichtje in Engeland was de 18e jarig maar kon geen birthday party hebben ivm corona.

Ik denk dat ze als troost met haar iets leuks zijn gaan doen, het precieze heb ik niet nog gehoord maar wel dat ze van een pony is gevallen en daarbij haar bovenarm heeft gebroken. Dat is toch wel dubbel sneu.

Ook voor haar had ik voor haar verjaardag een kaart gemaakt van een servet en heb daarna nog maar heel snel nog een gemaakt als troost.

En nu ga ik proberen die foto's hier in te voegen want ik lig weer overhoop met blogger.

Het is onvoorstelbaar, van de week kon ik zo de kerstkaart uploaden en nu werkt dat weer niet. Zo komt het stoom weer uit mijn oren. Maar oké, met kopiëren is het dan wel gelukt. pfffft.

Groetjes van mij en blijf gezond.


9 opmerkingen:

!neke zei

Je nichtje zal er blij mee zijn !
Zeker sneu voor haar !
Leuke kaarten !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Ach wat sneu zeg! Arm gebroken. Je hebt een heel mooi kaartje voor haar gemaakt. Dat zal zeker goed doen!

Angélique zei

De mooie kaarten zullen een kleine pleister op de wonden zijn. Je hebt ze duidelijk met veel liefde gemaakt.

Rosina zei

2 super leuke kaartjes heb je voor je nichtje in Engeland gemaakt Marja....en tjee wat sneu zoveel pech ...Ze zal vast heel blij met die kaartjes zijn
groetjes Rosina

Elly zei

Je kaarten zijn erg leuk. Wat een pech voor je nichtje.
Groetjes Elly

Martha zei

Mooie kaartjes Marja!
Wat sneu voor jullie nichtje hopelijk maken de kaartjes wat goed!
Fijne dag liefs Martha

Willy zei

Ach wat sneu allemaal hé? Maar deze kaart zal haar dag zeker opfleuren, echt supermooi!!

Monique zei

Wat sneu en ongelukkig voor jullie nichtje. Gelukkig is ze getroost door deze mooie kaarten.
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker sneu voor haar. Je leuke kaarten zullen haar vast wat opfleuren.
Lieve groetjes Miranda