woensdag 26 augustus 2020

Test


 Lieve blogvriendinnen

Het is lang geleden dat ik iets heb gepost. Het is erg moeilijk om op de camping iets te plaatsen  omdat de wi fi heel slecht is. Wel heb ik af en toe bij jullie gekeken en iets geschreven. Omdat ik erg slecht tegen de warmte kon heb ik bijna niets gemaakt en waar ik mee bezig was heb ik gisteren weggegooid.  Het is niet anders, ik heb veel gelezen de afgelopen weken. Toch heb ik gisteren een snelle kaart gemaakt voor een mede kampeerder die volgende week jarig is. De ondergrond heb ik gemaakt met gilding wax, de rand van een witte kaart ook ingewreven met gilding wax en fijne verjaardag ook. Ik vind het best aardig geworden en echt voor een man. 

Ik laat het even hierbij voor vandaag, nu kijken hoe ik deze post moet plaatsen.

Groetjes en blijf gezond.


6 opmerkingen:

Diny zei

Wat GAAF gedaan Marja....het is een hele leuke kaart geworden!
Ja die warmte he.....voor de meeste mensen iets te warm.
Groetjes Diny

Angélique zei

Stoere kaart, ik vind hem gaaf.
Ook ik ben blij dat die warmte over is, dat was niet leuk meer.

GerJanne zei

Nou, prima gelukt hoor! Goede foto, goed te lezen en heel gezellig weer wat van je te horen! De kaart is heel leuk! Die gilding wax geeft zo'n mooi effect op een kaart! Blijf je nog lang op de camping? Of is het eind in zicht (1 sept?)

Elly zei

Mooie stoere kaart heb je gemaakt.
Ja nu is het pas weer fijn weer om te freubelen zonder te zweten...
En dan blogger nog verandert dat kost ook weer tijd om alles uit te zoeken hoe alles werkt,
groetjes Elly

Martha zei

Hee leuk daar ben je weer, Marja!
Gezellig!
Mooi kaartje heb je gemaakt met die wax
Een klein tipje, als je de foto in je bericht hebt geplaatst en je klikt erop, dan verschijnt een popup balkje met een potloodje een +en- tekentje daar kun je de foto mee vergroten en verkleinen zodat hij goed op je blog past...
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Marja, het lijkt wel oud metaal. Heel stoer en toch feestelijk.
Lieve groetjes Miranda