donderdag 5 december 2019

Hectische periode.

Ja, dat is het, een hectische periode. Een appartement betrekken en ons huis verkopen. Gelukkig gaat het volgens ons de goede kant op, meer kan ik nog niet schrijven dus blijf voor ons duimen.
Ons nieuwe huisje is al aardig aan het opknappen. Met behulp van onze twee dochters en zondag onze kleindochter, gaat het best snel.
Van alle muren is het behang af dus daar kan de behanger aan de slag, het behang is al uitgezocht en vandaag wordt de vloerbedekking gelegd in de twee slaapkamers.
Dan kunnen we gaan inruimen, spullen uit de opslag gaan halen.
De doosjes met zelfgemaakte kaarten heb ik hier thuis in het gezicht staan, ik stuur elke week een kaart naar een vriendin van Daphne die ziek is en vandaag vond ik gelukkig nog een kaartje dat geschikt is voor haar. Ooit heb ik eens iets uitgeprobeerd wat GerJanne had uitgedacht. Die steentjes onder de bloem. Geen idee meer hoe ik dat heb gedaan, weet jij het nog GerJanne?
Dan heb ik afgelopen vrijdag ook nog een workshop gedaan bij Willy Duit daarover later. Ik ga nu even kijken of de vloeren al klaar zijn.
Toedeloe, fijne dag

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi..... ja hoor dat weet ik wel. Leuke techniek. Je kaart is heel mooi! Prachtig voor Daphne's vriendin. Lief dat je elke week een kaartje stuurt. Dat zal haar heel goed doen!
Fijn dat het de goede kant uit lijkt te gaan met de verkoop van jullie huis. Ik dim heel hard!!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Is het niet de negatieve kantvan een embossingfolder, dit achtergrondje?
Heel mooi dit kaartje!
Veel succes in de verhuisdrukte!
Liefs Martha

Joanne kramer zei

Wat bijzonder dat je elke week een kaart stuurt. wat zal dat gewaardeerd worden. Dit is een hele mooie.
succes met alles daar! groetjes Joanne

Annerieke zei

Wat een mooie kaart is dit Marja, wat lief dat je elke week een kaart stuurt. Kan me voorstellen dat het een hele onderneming is, het verhuizen en alles dat daarbij komt kijken. Succes en hou nog even vol hoor!

Nelleke zei

Nou dat is wel ene hectische periode en ook afsluiten in je oude huis. Hopenlijk gaat de koop door, dat scheelt een heleboel stress. Dit is een leuke kaart hoor, wat leuk om wekelijks ene kaart te sturen. Succes. Groet, Nelleke

Angelique zei

Hoi Marja, ik heb niet veel geblogd dus even teruggelezen in wat voor hectische periode jullie nu zitten. Fijn dat het met het appartement begint op te schieten. Wat verzamelen we toch een hoop spullen in de loop der jaren en dan valt uitzoeken vast niet mee. Heel mooi kaartje met de bloem voor de muur.
lieve groetjes Angelique

Wies zei

Mooie kaart met bloem en leuke muur achtergrond. Succes met jullie nieuwe woning en ook met de verkoop van de oude.

Daphne zei

Heel mooi weer mam!!
Ik denk dat ze hem juist nu heel goed kan gebruiken.
Een hart onder de riem, weten dat er mensen aan haar denken in deze rottige tijd.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk dat je vooruitgang ziet Marja. Verhuizen is natuurlijk al stressvol dus heel fijn als het dan een beetje loopt. Lief dat jullie zo goed geholpen worden. Een mooie kaart laat je in alle drukte nog zien, lief om iemand die ziek is regelmatig een mooie kaart te sturen.
Sterkte met de verdere verhuis.
Lieve groetjes Miranda

Corry zei

Wij zijn in augustus verhuisd,hebben geruild met zoon en schoondochter
ook hier een hectische periode. Gelukkig nu ook de rust om weer te gaan freubelen
Maar wat een mooie kaart heb je gemaakt ,ook zo'n mooie kleur.
ik heb even op je blog rondgekeken .prachtig allemaal.
ik ben je gaan volgen , zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen en mij misschien volgen?
groetjes Corry