donderdag 7 november 2019

Niet weg gegooid

Opeens kwam ik tussen mijn papier een stukje tegen waar is iets op had uitgerold of uitgestempeld.
Ik bedacht dat ik daar misschien toch nog iets mee kon doen en zo waar, ik kwam op pinterest een idee van ene Claudia Dietrich tegen dat ik wilde gebruiken.
Een voor mijn zwager in Londen en een voor een goede vriend die eind van de maand jarig is.
De spanning hier is nog niet voorbij, we gaan vanmiddag onze gegevens inleveren en dan wachten op goedkeuring.
  Groetjes maar weer.

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee prachtige kaarten Marja. Die mooi ingekleurde bloemen komen heel leuk uit tegen die mooie achtergronden.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Leuk om je mooie achtergrondjes toch te gebruiken het ziet er prachtig uit
Ansx

Annerieke zei

Ohh ik vind je kaarten erg mooi Marja. Leuk dat je deze 'rest'achtergronden hebt gebruikt. Spannend voor jullie, ik ga duimen.

Wies zei

Je hebt twee mooie kaarten gemaakt met je "oude" achtergronden.
Groetjes, Wies

Nelleke zei

Mooi hoor, gewoon niets weg doen en met inkt en verf wordt het ook nog wat. Dat heb ik vanmiddag nog weer ervaren. Volgende week plaats ik het. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Ik vind ze top, Marja! Wat een gave kaartjes met die bloem als blikvanger! Heel mooi.

Joanne kramer zei

Wat zijn dit prachtige kaarten! goed dat je het niet weggegooid hebt. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Mooi deze bloemenkaarten met prachtige achtergronden!
Heel veel succes!
Liefs Martha