maandag 30 september 2019

Einde seizoen.

Morgen is het al weer oktober en eind van die maand is het kampeerseizoen voorbij. We hebben een mooie zomer gehad. In april had ik voor mijn mede seizoeners op ons eekhoornveld een stenen eekhoorntje gekocht bij mijn favoriete winkel en daar een labeltje bij gemaakt. En nu heb ik voor ze een kaartje gemaakt van die servetten die ik kreeg van een vriendin. Volgende week ga ik ze uitdelen
Jammer genoeg kwamen we net tot de ontdekking dat ons dakluik lekt, dat is minder leuk voor die laatste weken. Manlief is nu als een speer naar karwei om kit op te halen. Dat wordt nog een leuk klusje. Onze voortent heeft het ook begeven en net kunst en vlieg werk heeft Ed dat nog kunnen repareren en een nieuwe tent is al gekocht, nu maar hopen dat die caravan het uit gaat houden. Jullie kunnen misschien begrijpen dat ik hier niet echt vrolijk van wordt.๐Ÿ˜ญ☹️
Fijne dag
En groetjes

7 opmerkingen:

Crealientje zei

Leuke Herfstcreaties!
Veel plezier met vergeven:)Ik ben gek op eekhoorntjes:)

Wat gaat de tijd inderdaad snel,niet dan! Ik kom soms tijd tekort:)
Jammer dat jullie aan het eind van het seizoen,nog druk in de weer moeten om de boel waterdicht te krijgen.
Dan regent het ook nog steeds zo hard en lang.Ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt.
Gelukkig heb je een handige man die het kan repareren.Succes!
Lieve groetjes Crealientje.

Annerieke zei

Leuk met de eekhoorntjes! Hรจ bah, dat zit even tegen zeg, best even een gedoe, hopelijk gaat het allemaal lukken.

Daphne zei

Jij wordt niet vrolijk van de camping nu, maar ik word wel heel vrolijk van jou kaarten.
Wat zijn ze verschrikkelijk leuk geworden.
Zo lief ook, om een kaart te geven aan het einde van het seizoen.
Voor je het weet is het weer tijd om op te bouwen, benieuwd wat je dan gaat maken/ geven voor de buurtjes. ๐Ÿ˜‰

Martha zei

Hoi hoi Marja
wat een leuke weggeefkaartjes heb je gemaakt!
Jammer dat er wat mankementen zijn aan de caravan en voortent, maar jouw handige man fikst het wel weer!
Liefs Martha

GerJanne zei

He, wat balen van dat dakluik! Ik snap dat je daar biet vrolijk van wordt!
Ik word wel vrolijk van je leuke kaartjes. EN die eekhoorns die je begin van het seizoen hebt gegeven. Zo leuk voor alle Eekhoorners. Ik snap nu nog beter dat je mijn kaartje met eekhoorn zo leuk vond!

Joanne kramer zei

Wat een leuke toepasselijke kaarten!
Vervelend om het seizoen met mankementen aan jullie stulpje te moeten afsluiten. groetjes Joanne

Willy zei

Wat een schattige kaartjes en wat een lief gebaar Marja!! Hopelijk kunnen jullie de laatste dagen van het seizoen droog doorbrengen!