maandag 6 mei 2019

Kletselen op zaterdag.

Nog maar een keertje voor alle duidelijkheid, het woord kletselen is niet door mij verzonnen maar door GerJanne. Zij kletselt vaak met Nelleke en ik hou van dit soort woorden dus heb het overgenomen. Ik kletsel vaak met onze dochter Daphne, heel gezellig.
Eigenlijk doen we het nooit op zaterdag want dan is het tijd voor het gezin, altijd drukte daar maar toevallig deze zaterdag niet en ik had zin om gewoon eens even een kopje koffie te drinken met Daph.
Zij appte terug of ik dan ook kwam knutselen dus snel de tas ingepakt en, nadat iedereen daar de deur uit was, hebben we heerlijk zitten snijden, knippen, plakken en kletsen natuurlijk.
Daphne had bij Miranda een leuke kaart gezien (dubbele schuifkaart), hij leek nogal ingewikkeld en dat wilden we uitproberen. Als je naar de blog van Miranda gaat staat bij haar post van 27 april  een link naar een voorbeeldfilmpje van Daisy Martens, zij werkt voor Noor!Design en uiteindelijk was het niet zo moeilijk.
Deze keer namen Daphne en ik allebei met hetzelfde papier voor het gemak, het was toch maar een probeersel. Uiteindelijk werden het er twee, ik heb de tweede iets kleiner gemaakt ook om uit te proberen.
 Een tijdje geleden kregen we van onze oudste dochter een hele stapel printpapier van iets dikkere kwaliteit waaronder het oranje dat we gebruikt hebben. Lekker makkelijk hoor, dan kun je nog eens een foutje maken.
Ik zie dat ik de foto's omgedraaid heb. De bovenste twee is de tweede kaart die ik maakte.
Groetjes



8 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zal vast wel gezellig geweest zijn Marja zo samen met je dochter aan de freubel te zijn geweest...het resultaat is in ieder geval grandioos...zo een prachtig modelletje heb je gemaakt...TOP!!!

lieve groetjes
Rosina

!neke zei

Super leuk , mooie kleurencombinatie !

Daphne zei

Oh joh, jij hebt ze al afgemaakt..... tja, ik moest weer werken en sporten, nog geen tijd gehad.
Wat zijn ze Leuk zeg.
Beide kaarten!!
We hebben vrij druk dp gebruikt, dus mooi dat je de kaarten verder niet te druk hebt afgewerkt.
Toch wel leuk hรจ, dat oranje.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een leuke kaarten en dat dp is zo gezellig!
Liefs Martha

GerJanne zei

Mooie kaartjes! Wat leuk dat jullie dit model zijn gaan uitproberen! EN zo te zien prima gelukt! Staat ook nog op mijn to do lijstje!

Joanne kramer zei

Ze zijn SUPER!

Atelier Valerie zei

Samen creatief zijn gezellig ๐Ÿ‘๐Ÿ’›
Top kaartje Marja ... liefs Valerie

ST4525-QS zei

Wow, super leuk gedaan!