donderdag 21 maart 2019

Weer gelukt (een kerstkaart)

Toch denk ik dat ik een beetje achter loop wat betreft een kerstkaart maken. Ik heb er nu 9, oh ja ik zie het al het is nu week 12 dus, inderdaad ik loop wat achter.
Geen probleem, heb elk jaar na september toch weer een inhaalslag ha, ha, maar nu eerst de zomer weer afwachten. Heb er zin in.
Ik geniet nu al van het betere weer en kijk elke ochtend met genoegen naar buiten over de weilanden.
Dat zal ik nog wel gaan missen als we gaan verhuizen (ooit).
Nu de kaart, het is weer een schuifkaart naar het patroon van Martha. Leuk om te doen, even goed opletten en het is niet moeilijk.

Fijne dag en groetjes maar weer.

14 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja
Supermooi gelukt zeg!
Prachtig kerstkaartje!
Liefs Martha

Marijke zei

Een mooi verrassend kaartje! en de kerstkaartjes komen vanzelf wel weer als het weer niet goed is toch? Ik ben aan het vooruit werken om tijdens mijn vakantie niets te missen en dat zijn er heel veel. haha!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Enny zei

Een prachtige kaart, heel mooi model en papier ! En geen paniek over het aantal kerstkaartjes, we doen het voor ons plezier ! Groetjes, Enny

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje Marja...zo een gaaf modelletje met een verrassende binnenkant...
bedankt voor je deelname
lieve groetjes Rosina
DT 52 WTC

marian zei

Erg leuk deze kaart.
groetjes van Marian.

Annerieke zei

Knap gemaakt deze mooie kerstkaart Marja!

Daphne zei

Mooi papier heb j ed gebruikt.
Het is een leuk model hè!
Ach, straks, in het najaar, haal je het wel weer in.
Of, tipje van Flipje, maak bijna dezelfde, als je een leuk idee hebt, dan ben je zo weer bij.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart, tof modelletje, ook heel mooi met die ronde mal op de voorkant.
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Prachtige kaart, Marja. En zo heel erg loop je nou ook nog niet achter, als je al 9 kaarten af hebt.
Groetjes
Jantine

Monique zei

Leuk model is dit Marja. En mooi versierd!
Lieve groetjes, Monique
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw jij hebt je ook al aan dit leuke model gewaagd. Hij is superleuk Marja. Mooi fris dessin-papier heb je gebruikt en dat rood geeft er meteen een feestelijk "kerst-tintje" aan.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh ja, dit is zo'n leuk model dat op mijn lijstje staat! Je hebt en prachtige kaart gemaakt, mooi papier, daardoor wordt hij niet te druk.
Vandaag gaat de post op de bus! ;-)

Bep zei

Marja wat een leuke verrassingskaart heb je gemaakt blijft een leuk model, en dat hebben we allemaal dat we soms een inhaal slag moeten maken hahaha.

Groetjes Bep (DT 52 WTC)

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt