woensdag 20 februari 2019

Opeens kreeg ik de geest.

Die achtergrondjes die een tijdje geleden had gemaakt met de 3D verf van de Ac-tion, kwam ik steeds tegen en dan wist ik niet wat ik er mee moest doen.
Nu keek ik een paar dagen geleden op Pinterest en opeens kreeg ik de geest. Ik dacht dat ik en twee had maar het waren en drie dus één ligt nog ik het af te werken bakje. Iemand had me al een hint gegeven om er een mannenkaart van te maken en toen die klaar was bedacht ik dat ik er best ook een vrouwen variant van kon maken.
En nu mijn verhaal.
We zijn eigenlijk al een tijdje van plan om ons huis te verkopen en dan een kleiner appartement terug te kopen of te huren.
Nou, kopen valt niet mee als je een beetje normale, niet te hoge prijs wil betalen. Er zijn veel geldbeleggers die dit soort appartementjes kopen dus dat komt er nog steeds niet van. Nu staan we al meer dan 10 jaar ingeschreven voor een huurwoning en vorige week kregen we aan aanbod wat we heeeeeel erg leuk vonden. Meteen gereageerd, de inschrijving was tot vandaag 12.00 uur.
We stonden boven aan de lijst. 1e van 7, 1e van 8 en ik geloof ook nog 1e van 11 maar toen...
maandagmiddag, 3e van 12 en gisteren 4e van 13. We denken heel reëel dat het niet doorgaat. We weten niet precies hoe de toewijzingen gaan maar schrijven dit nu af.
Dus...
het gaat niet door. Dat vinden we erg jammer en hebben het ook wel even moeten verwerken maar we hebben nog een fijn huis en een dak boven ons hoofd en we wonen hier ook nog heel prettig. We zijn zo nuchter dat we ook bedenken dat het dan niet voor ons bestemd is en ook dat we nu niet in de maalstroom terecht komen van heel snel "ruimen" en het huis verkopen, pfft wat een romslomp.
En, GerJanne, wat leuk dat je dacht dat wij ook een puppy zouden krijgen maar daar beginnen we niet meer aan hoor op onze leeftijd, mijn man is in januari 77 geworden en ik ben vandaag 74 geworden, ik zie me al hollen achter een puppy😂😂
groetjes van mij toch wel een ietwat teleurgesteld.



11 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marja 🎉🎁
Je kaarten zijn heel mooi in dat frisse blauw
Geniet van het zonnetje ... lieve groetjes Valerie ♥

Daphne zei

Tja mam, goed om meteen te bedenken dat het dan inderdaad niet voor jullie bedoeld is!
En Een puppy.....NEE JOH!!! Ik kom gewoon af en toe met Lila, laten we haar gewoon bij jullie op tafel staan whahahaaa.
Je kaarten zijn erg leuk.
Zeker een goed idee, die mannen kaart (was ik dat niet gewoon, die dat zei?), de kleuren zijn daar heel geschikt voor.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag mijn kaartje voor jou was te laat krijg je morgen of overmorgen in de bus!
Ah ja kan me zo voorstellen dat het een teleurstelling is, maar inderdaad er zitten 2 kanten aan, nu hoef je in elk geval niet te gaan verhuizen met alle rompslomp die dat weer geeft...
Liefs en fijne dag, Martha

Martha zei

Oeps nu vergeet ik te zeggen dat ik beide kaarten heel mooie en fris van kleur vind

Monique zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marja. Hier ook nog maar even ;-))
Wat krijg jij gelukkig vaak de geest (in je vorige bericht ook al) Gelukkig maar want anders blijft er heel veel moois liggen. Ik vind de kaart met de bloemen prachtig maar ook deze 2 kaarten zijn toppertjes. Pinterest is best fijn. Ik kijk ook vaak om ideetjes op te doen!

Hele fijne dag vandaag!
Liefs Monique

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd Marja. Jammer van die woning, ik snap ook niet veel van de toewijzingen en ook niet van het beleid van woningen kopen. Onze jongste dochter heeft een fulltime baan en moet nog als een soort student in een gedeeld huis wonen met 5 anderen. Voor een kleine kamer betaalt ze dan €680,00 per maand huur, toch niet normaal? Maar met die eigen inleg die tegenwoordig moet bij het kopen van iets gaat dat ook niet lukken. Als ik niet grijs was werd ik het ervan hihi. Leuk dat idee dat je op Pinterest tegen bent gekomen. Het zijn twee mooie kaarten geworden en het was zonde geweest om niets met die mooie achtergronden te maken. Top.
Geniet van je dag en wie weet wat voor moois er snel op jullie pad komt.
Lieve groetjes Miranda

Dora zei

Hoi Marja. Nogmaals gefeliciteerd met je verkaardag. Wat jammer dat het huis niet voor jullie werd. Komt vast nog wel. Twee mooie kaarten gemaakt.

Annerieke zei

Van harte gefeliciteerd Marja, ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt.
Jammer van de woning, je weet ook nooit zo goed hoe ze toewijzen. Met dit soort dingen ga je toch een beetje dromen hoe het allemaal zal worden hè, kan me voorstellen dat je dan teleurgesteld bent. Wat heb je mooie kaarten gemaakt!

GerJanne zei

Van harte, Marja!! Ik zag je echt aan de wandel met een pup. Nou ja, nu heb je er 1 op papier....
Je kaartjes zijn prachtig. Leuk altijd te lezen hoe je op ideeën komt.... en erg jammer dat het huis niets werd. Maar als je ingeschreven staat, komt er dan niet iets nieuws voorbij?? Lieve groet en fijne avond!

Joanne kramer zei

Ach....dat is dan wel teleurstellend ja. Hopelijk komt het voor jullie snel goed. En het is inderdaad zo dat je een dak boven je hoofd hebt, dat is uiteindelijk het belangrijkste. Maar ik snap wel dat jullie graag iets kleiner willen wonen.

Je kaarten zijn super. Je hebt de achtergronden mooi verwerkt en de vrouwen versie is ook super. groetjes Joanne