woensdag 2 mei 2018

Lekker bezig geweest.

Tjonge jonge, dat hebben we geweten, een paar daagjes camping.
We hadden ons voorgenomen om niet meer te gaan als het geen lekker weer is maar deze keer moesten we wel want we hadden een schuurtje overgenomen van mensen die er mee op houden en dat moest zaterdag verplaatst worden. Nu hebben we dus een kunststof schuurtje in plaats van een schuur tentje. Het is nog een heel karwij om de grond te egaliseren waar het moet komen te staan en mijn man heeft heel hard gewekt t/m maandag en het was maandag niet warm te krijgen omdat de voortent steeds open was. Maar we hebben het overleefd, ik was bezig met wat experimentjes en heb een paar leuke kaartjes gemaakt, ondanks de kou. Met vier mannen hebben ze het schuurtje opgetild en naar onze plek gebracht. Heel lief van onze mede kampeerders.  Als het klaar is laat ik wel een foto zien.
Nu de kaart. Op de Art specially had ik een paar leuke stempeltjes gekocht die ik graag wilde gaan gebruiken. Eigenlijk wist ik al op wat voor een manier..
Met een zachte kwast heb ik via een stencil het rondje met distress inkt ingekleurd, geveegd zeg maar. Toen het rondje afgedekt en er om heen geborsteld.
En ziet het resultaat.   
Een tekst doe ik er later op.
Groetjes en een fijne avond.

9 opmerkingen:

Wies zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Leuke stempel mooie kleurrijke achtergrond. Het lijkt me met het weer van de afgelopen dagen geen lolletje om te kamperen. Maar je hebt je evengoed dus wel vermaakt. En fijn dat jullie nu een nieuw kunststof schuurtje hebben. Wel makkelijker in onderhoud.
Groetjes, Wies

Crealientje zei

Mooie kaart!
Prachtige kleurtjes heb je gebruikt en leuke stempels.
Het was dus even door de zure appel heen bijten. Nu heb je een mooi resultaat.
Komende dagen komt er beter weer. Dus ik zou zeggen, lekker genieten van jullie nieuwe aanwinst.
Veel plezier!
Lieve groetjes Crealientje.

Daphne zei

Wat een mooie kaart mam.
Echt super!
Jullie gaan veel plezier hebben van het schuurtje, met op mijn woorden .

Sarah zei

Mooi! Wordt vast een gezellig plekje! X

Martha zei

Hoi hoi Marja
Prachtig kaartje met mooie stempels op een mooie achtergrond!
Dat zal best een vooruitgang zijn zo'n schuurtje maar inderdaad het was wel wat aan de frisse kant op de camping denk ik Zo!
Liefs Martha

Annerieke zei

Oei, ik ben niets jaloers op je dat je in de kou moest zitten Marja. Nu kun je er waarschijnlijk al weer om lachen. Klinkt goed een kunststof schuurtje.
Mooie kaart heb je gemaakt, erg mooi is de kleurencombi die je hebt gebruikt!

Willy zei

Deze 'techniek' ken ik niet maar het resultaat is erg mooi! Gave stempeltjes heb je gescoord Marja! En dit weekend belooft het echt campingweer te worden, veel plezier!

SylS creaties zei

Leuk kaartje! Hoop dat je nu van het mooie weer aan het genieten bent!
groetjes,
Syl

marenmat zei

Brrrr, dat klinkt als erg koud! Gelukkig bleven de vingers lekkers bezig en warm, hihi. Erg mooi kaartje geworden. Wat een leuke stempel!

Groetjes Marlies