donderdag 12 april 2018

En nummer 3 voor vandaag.

Ha, ha, ik kan gewoon geen afscheid nemen hebben jullie dat in de gaten.
Ik had voor de challenge van knutsels en kadootjes nog een kaart gemaakt, wilde hem niet posten maar bij nader inzien doe ik het toch.
Het plaatje had al heeeeeel lang geleden eens geknipt, toen ik nog aan 3D knippen deed, dat vond ik heel relaxed om op de camping te doen. Lekker in een stoel, bakje op mijn schoot en knippen maar echter dat is verleden tijd, 3D is niet meer mijn ding maar ik heb er veel plezier aan beleefd.
Hier de kaart, eigenlijk is het voor mij een "ouderwetse" ik kreeg er weer plezier in tijdens het maken. en nu houd ik echt op.
Groetjes

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Grappig dat er ook op hobbygebied trends zijn. Het 3D is heel populair geweest. En volgens mij nu veel minder. De plaatjes gebruik ik vaak wel, maar dan zonder de 3D opbouw. Kan natuurlijk heel goed.
Nogmaals dank voor het meedoen bij ons van K&K.
GerJanne

Daphne zei

Wat een liefje zeg, die kikker.
Leuke kaart Hoor mam.
Enne.....ga nou maar, doeiiiii

Diny zei

Schitterend kaartje toch.....wat een gave kikker!
Groetjes Diny

Sarah zei

3 op een dag! Leuk!
Vrolijke kaart!

Rosina zei

een super leuk opkikkerkaartje hoor Marja...ja 3D is helemaal uit...ook ik doe ze bijna niet meer maken...mijn ding is toch wel vintage...
groetjes
Rosina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een mooi kaartje met dat 3 D knipwerk
Dat vind ik zo knap want ik kan het echt niet
mooi gemaakt!!!!
Liefs martha

SylS creaties zei

Ook dit kaartje is heel leuk!
groetjes,
Syl

Colien zei

Deze is ook al zo leuk, grappig plaatje en mooi verwerkt!
Nogmaals dankjewel voor het meedoen aan onze kikker-challenge...
grt Colien {DT Knutsels en Kadootjes}

Monique zei

Dit is ook al zo'n superkaartje!
Jij zit goed in de kikkertjes.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique