donderdag 15 februari 2018

Een kerstkaart week 7.

Opeens ben ik weer een beetje in  " the mood" om kerstkaarten te maken. Ik had er een hele tijd geen zin meer in maar als je dan weer begint komt het vanzelf wel weer. Ook kreeg ik van een buurvrouw allerlei oude kerstkaarten terug, zelfs nog van 2012, daar werd ik zo vrolijk van want ik raakte geïnspireerd door mijzelf ha, ha. Daar kan ik ook nog iets mee dus ga ik mijn eigen oude kaarten recycleren.
Maar voor vandaag een idee van pinterest geplukt en ik geloof dat hij is bedacht door ene Shelly Godby, www.stampingsmiles.com
Alles met wat ik nog steeds in voorraad heb, papier van de Action, randje van de Action en het leuke sneeuwmannetje ook van de Action. Ik word ook steeds handiger met die snijmalletjes van de Action en ik vergeet hem niet te linken hoor Daphne.
Ik heb ook weer een nieuwe volger, welkom Crealientje, ik hoop dat je mijn blog leuk blijft vinden, ik ga straks die van jou even bewonderen.
Voor nu de donderdag kaart voor 52 weeks to christmas

12 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk is die!!
Mooie kleurtjes ook, leuk om een keer niet groen/rood te gebruiken.
Ben benieuwd naar je eigen inspiratie kaarten.....

Dora zei

Geweldig! Wat een mooie kerstkaart.Veel succes met freubelen van tweedehands kerstkaarten. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken of gebruiken.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Het is een schatje! Heel leuk dat sneeuwmannetje. ik heb hem hier klaar liggen, maar nog steeds niet gebruikt, terwijl hij zo enig is!

Wies zei

Leuke kaart Met mooi papier en grappige sneeuwman. Dat sneeuwmannetje heb ik ook. Hij is leuk.
Groetjes,
Wies

Enny zei

Wat een leuke kaart, mooi papier en die leuke sneeuwman ! Ben ook al benieuwd naar de recyclage van je oude kaarten ! Groetjes, Enny

SylS creaties zei

Ik herken de sneeuwpop en het papier! Je hebt er een super leuk kaartje mee gemaakt!
groetjes,
Syl

martina's kaartjes zei

leuk en lief kaartje heb je hier
fijn dat je er (weer) bij bent deze week !
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Jantine zei

Mooie kaart, Marja! Leuk dat je jezelf geïnspireerd hebt.
Groetjes,
Jantine

Joanne kramer zei

Wat een leukerd! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Mooi dit kerstkaartje en wat grappig dat jij je oude creaties weer terug hebt gekregen
Liefs Martha

Monique zei

Hahahahaaa...dit is de kaart die je me stuurde. Hij is mooi geworden. Echt leuk deze lay-out.
Lieve groetjes, Monique