dinsdag 3 mei 2016

Nog een voor we gaan.

Als we gaan want gisteren vertoonde onze auto weer kuren, heel vervelend pas helemaal nagekeken en nu weer aangeven dat hij het te warm heeft. Weer naar onze lieve autodokter geweest en weer kon hij niets vinden. Hebben we een "spookauto"?? Pfft die dingen moeten het gewoon doen. Maar goed we wachten het maar even af.
Ik ben trouwens benieuwd hoe lang we het vol houden op de camping. Het is af en toe nog best wel fris.
Vandaag heb ik mijn spullen ingepakt. Twee plastic bakken, 2 tassen en een boodschappentas, zo'n grote.
Ik hoop dat het allemaal lukt om mee te nemen.
Maar nu het kaartje.
Ik heb restjes plakfoam op een acryl blok geplakt en daar mee gestempeld. Het idee kwam weer van pinterest (ik ben een beetje verslaafd aan pinterest geloof ik).
Hello van SU er verhoogd
opgeplakt en klaar was Marja weer. Nog een paar sequins erop voor de gezelligheid en om een vlekje weg te werken. ha ha.
Wij gaan nu de auto inpakken en morgen dan eindelijk weg. Vandaag heeft hij zich goed gehouden zegt Ed. Fijne dagen allemaal.

9 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat een leuke kaart,wat een gaaf idee van de plakstrookjes , mooi met de opvallende tekst..
Wens jullie een fijne vakantie en hoop dat de auto zich zal gedragen..
groetjes,
Ans

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Marja...weer een leuke techniek uitgeprobeerd met een prachtig resultaat...
En veel plezier op de camping...het beloofd heerlijk weer te worden...hopelijk zijn de kuren van jullie auto weer voorbij...heel vervelend is dat...

Groetjes Rosina

Sarah zei

Mooi is je kaartje en een toffe techniek. Veel plezier op de camping!!

Je@net zei

Super leuke kaart, Marja.
En veel plezier op de camping. Het belooft mooi weer te worden de komende dagen, geniet ervan!

Monique zei

Ik dacht, goh wat mooi dessinpapier. Maar wat een idee!
Leuk gedaan.
Ik hoop dat de auto het blijft doen. Het is net wat je zegt...hij moet het gewoon doen!
Heel veel plezier op de camping met al je tassen ;-)
Lieve groetjes, Monique

Daphne zei

Wat een mooie kleuren bij elkaar mam!!
Leuke kaart.
Niet teveel poes-pas, gewoon leuk en helemaal goed.

Tja, die auto.....balen natuurlijk, maar vandaag stond hij hier heel dapper voor de deur te wachten totdat pappa weer klaar was, daarna kon hij er zo mee weg rijden.
Tis gewoon spannend, of niet dan.

Wij gaan ook morgen, ik neem wat te haken mee, is niet veel, maar wel wat te doen.
We gaan ook maar 3 nachtjes en vrijdag werken, dus veel tijd zullen we niet hebben om te "knutselen".

Veel plezier, we houden contact.
Xx.

Willy zei

Wat een geweldig idee en wat een gaaf effect, lekker kleurtje ook :) Ik hoop dat het jullie lukt om weg te komen het weer belooft goed te worden!

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Heel gaaf! Ik hoop van harte dat de auto jullie netjes naar jullie bestemming brengt! groetjes Joanne

Diny zei

Wat heb je een leuke achtergrond gestempeld Marja....wat een super idee!
je kaartje is prachtig!
Groetjes Diny