zondag 7 september 2014

Hurray for Lucas.

Allereerst: Welkom aan mijn nieuwe volger. Leuk dat je me gaat volgen Marlies, ik hoop dat ik je inspireer. Nu mijn kaartje voor deze dag.
Ons neefje in Engeland was 31 augustus jarig en ik heb voor hem heel snel een kaartje gemaakt.
Dat moest tussen de bedrijven door, een paar daagjes thuis en weer een weekje camping.
Ik denk wel dat hij het leuk vind. De plaatjes komen van een kleurblokje, jullie weten wel, daar staan dan achterop van die kleine afbeeldingen van die  kleurplaten die er in zitten.
Voor vandaag is dat genoeg, ik heb een ander bericht geschreven, was daar een half uur mee bezig, vol problemen, bleek dat de muis schoongemaakt moest worden, oh wat een ergernis. Toen kwam ik erachter dat die kaart voor iemand was bestemd die pas eind september jarig is en ook op mijn blog kan kijken (als je dit leest Sannie, ha ha ik heb hem nog niet geplaatst) dus ik zit een beetje te balen.
Ik wil jullie wel een tip geven. Als je die Te Gekke krijtjes hebt en je weet niet meer zo goed hoe het ook al weer moet. Ga dan naar haar blog. Het is Sannie en  zij heeft heel veel filmpjes gemaakt , heel duidelijk.
Dit is het dan voor vandaag, groetjes en tot blogs.

8 opmerkingen:

Rensina Steursma zei

Wat een leuk kaartje voor Lucas!
Lekker vrolijk met die dierenplaatjes.
Fijne zondag, Rensina

Monique zei

Prachtig gedaan!
Groetjes, Monique

Joanne kramer zei

Wat een leuke en vrolijke kaart! groetjes Joanne

Willy zei

Wat een gaaf kinderkaartje, zo'n leuk idee dit!!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje voor je neefje....super leuk al die miniplaatjes...
groetjes Rosina

Diny zei

Wat een super idee die miniplaatjes van de kleurboek....je kaartje ziet er prachtig uit Marja!Groetjes en veel plezier op de camping,
Diny

GerJanne zei

Wat een leuek kinderkart heb je gemaakt! Heel vrolijk, dat valt vast in de smaak bij de kleine man!
Groetjes,
GerJanne

Els zei

Een heel leuk kaartje heb je gemaakt voor je neefje.
Ik ben momenteel ook zo druk, maar ga vast nog even naar het blog van de te gekke krijtje kijken.
Groetjes, Els