zondag 12 mei 2013

Vervolg troostprijs

Zoals ik vorige week berichtte, hier dan een afbeelding van de troostprijs die ik kreeg van Daphne (nee niet de onze maar........)
Ziet er toch heel leuk uit vinden jullie niet.
Het leuke is ook dat ik er achter kwam dat zij woont in de plaats waar wij, nu al weer 31 jaar geleden, 12 jaar hebben gewoond. Grappig is dat.
Mooi weer hebben we ook gehad, zelfs zo warm dat we een hele dag onder de parasol hebben gezeten en maar lezen, heerlijk. Af en toe knip ik wat 3d plaatjes om toch iets met mijn handen te doen en binnenkort ga ik maar eens aan Kerstkaarten  beginnen. Ik heb de doos met oude kerstkaarten opgezocht en ga die uitzoeken om te kijken of ik daar nog iets mee kan doen. Door de Double Do XL, een lintje of zo iets enz. Leuk werk om op de camping te doen. Jullie zien daar binnenkort wel eens iets van.
Anyway....hier mijn "troostprijs"
Ziet er toch leuk uit???
Daphne, heel hartelijk dank, ik ben er blij mee. En de thee ga ik vanmiddag lekker opdrinken, met daarbij de chocolade munten. Onze kleindochter komt vandaag, zij is ook gek op chocola dus: die zien we nooit meer terug!!! (de chocola dan hè)
groetjes maar weer en tot een volgende keer.

4 opmerkingen:

Daphne zei

Hoi Marja! Heel graag gedaan, super dat je het leuk vindt!! :)
Hele fijne dag met je kleindochter, veel liefs! Daphne

Martha zei

Hoi hoi Marja, nogmaals van harte met je prijs!
groetjes van daatje

Willy zei

Altijd leuk zo'n onverwacht kado! Fijne middag met je kleindochter.

Daphne zei

Gefeliciteerd, ik begrijp alleen niet zo goed waarom dit een "troostprijs" is......ik vind het echt leuk allemaal (heb het vanmiddag even "Live" kunnen bekijken)
Jade heeft het gezellig gehad bij jullie vanmiddag hoor, bedankt hiervoor.
Fijne avond nog, kus, Daphne