donderdag 25 april 2013

Trouwkaart

Het tweede weekend van juni trouwt er een nichtje van ons. Ik liep te piekeren wat voor een kaart ik voor ze zou willen maken en zie........bij de zwart/witchallenge van liftchallenge kwam ik opeens een hele leuke kaart tegen bij Nelly. Die wilde ik gaan liften. Ik heb hem  aangepast omdat ons nichtje en haar a.s. man al twee kinderen hebben.
Omdat we nu veel heen en weer reizen naar de camping heb ik niet zo veel tijd meer om te knutselen en te bloggen dus ik ben blij dat dit uit mijn hoofd is, je kunt het maat klaar hebben.
Voor allemaal: een fijn week end en een mooie, laatste Koninginnedag!
Groetjes Marja

Hoe vind je hem geworden Nelly??? en bedankt voor de inspiratie.

8 opmerkingen:

Nelly zei

Hij is super geworden.

Zal je nichtje en haar aanstaande heel blij mee zijn.

Geniet van het mooie weer op de camping.

Groetjes Nelly

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een superleuke kaart! Zo is het juist mooi dat je de twee kinderen erbij hebt geplaatst. Heel attent.
Wat lekker dat je een plek op een camping hebt. Elke keer het gevoel er echt even uit te zijn.
Groetjes,
GerJanne

Daphne zei

Wow, wat een geweldig leuke kaart! Schattig!!
Heel fijn weekend en wat heerlijk dat je veel naar de camping gaat, hopelijk zal het veel zulk mooi weer zijn als vandaag!! :)

Veel liefs, Daphne

Willy zei

Wat een prachtig en origineel trouw kaartje, mooi papier!!

Annerieke zei

Erg leuke kaart geworden Marja! Zo schattig die uiltjes en ook origineel. Het is je gelukt hè, volger worden bij mij. Weet je nu waarom het zo lastig was?

Groetjes Annerieke

Martha zei

Hoi hoi marja,
wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!
Heerlijk genieten op de camping,
bloggen komt wel weer!
Groetjes van daatje

Daphne zei

Heel erg leuk mam, ik ben gek op uiltjes en dus ben ik meteen verliefd op jou kaartje.
Ik heb ook al een idee in mijn hoofd zitten voor hun, en ja, je kun het maar beter UIT je hoofd hebben, want soms wordt je er heel onrustig van. (maar toch ook wel leuk hoor, al die ideeën. Ik ga iets heel anders maken)
Jij ben klaar, hoe fijn is dat.
Kus, Daph

Marlieke zei

Oh kijk nou wat een geweldig leuke kaart! Heel erg mooi gedaan!